• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه رشت

  • کد خبر : 19949
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه رشت

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با حضور در شعبه رشت، با همکاران و نمایندگان این شعبه دیدار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه و گفت‌وگو با همکاران، از نزدیک به بررسی نحوه فعالیت‌های این شعبه پرداخت.

مدیرعامل بیمه سینا در جمع کارکنان و نمایندگان این شعبه به برنامه‌های سال‌جاری شرکت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اغلب شعب ما تحرک خوبی در سال ۹۹ داشتند و نتیجه این کار جمعی در عملکرد سال مالی ۹۹ و سود حاصل شده کاملاً مشخص است.

وی با اشاره به لزوم تلاش برای برطرف کردن موانع توسعه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف برای تحقق نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال‌جاری ادامه داد: شعب باید بر اساس بودجه ابلاغی برنامه‌ریزی کرده و ضمن بهبود در خدمات‌دهی به بیمه‌گذاران، نسبت به توسعه بازار و پشتیبانی از نمایندگان اقدام کنند و همچنین باید همه موانع برای توسعه و تسریع در ارائه خدمات مرتفع گردد.

دکتر جعفری با تاکید بر تقویت آموزش شبکه فروش برای جذب مشتریان جدید خصوصاً در بخش بیمه‌های زندگی بیان داشت: بیمه های زندگی از جمله اولویت‌های ما در سال جدید است که باید بیش از پیش در دستور کار شعب قرار بگیرد.

گفتنی است، در ابتدای این نشست مهدی دانش، رئیس شعبه رشت با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد این شعبه و اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های امسال پرداخت.

این گزارش می‌افزاید، مدیرعامل بیمه سینا در حاشیه این سفر، از پروژه بازسازی ساختمان شعبه در حال تاسیس بیمه سینا در بندر انزلی بازدید کرد و در جریان روند بازسازی و اقدامات انجام شده قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=19949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.