• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
3

روابط عمومی زبان گویای سازمان

  • کد خبر : 22016
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
روابط عمومی زبان گویای سازمان
پس زبان محرمی خود دیگرست

همدلی از همزبانی بهترست

زبان، گویای کلام دل است تا ارتباطی نیکو حاصل آورد و همانا تلاش و عملی که در دل یک سازمان انجام می‌شود، نیاز به زبانی گویا و محرم از بطن سازمان دارد تا ماهیت را تعریف و تبیین نموده و ارتباطی سازنده با مخاطبان رقم زند تا هرآنچه به عمل درآمده، شفاف و پذیرا بر دل‌ها بنشاند.

در عصر حاضر این زبان محرم ارتباط گر در سازمان‌ها که گفتنی‌ها را به زبانی گویا بازگو می‌کند تا همدلی و همراهی به ثمر نشاند، “روابط عمومی” آن سازمان است و بر همگان آشکار است که این رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی که نقش تعیین کننده در افزایش آگاهی آحاد جامعه را داراست و با فرهنگ‌سازی، وظیفه تنویر افکار عمومی را برعهده دارد، تلاشگران روابط عمومی هستند.

چه نیکو است مناسبتی که برای قدردانی از تلاش این فعالان و هنرمندان عرصه ارتباطات در نظر گرفته شده است را پاس داشته و به این کلام، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام کسانی که با اخلاق نیکو، پاسخ‌گوی خوش رو به هم‌نوعان هستند را تبریک می‌گویم.

اسماعیل دلفراز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

http://tejaratava.ir/?p=22016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.