• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
0
در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم سفاک صیهونیستی

دکتر مسعود کفایتمند مدیرعامل پتروشیمی فارابی در پیامی شهادت سید مقاومت، مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

  • کد خبر : 146786
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
دکتر مسعود کفایتمند مدیرعامل پتروشیمی فارابی در پیامی شهادت سید مقاومت، مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
در این پیام آمده است :

بسم رب شهدا والصدیقین  انا لله و انا الیه راجعون  

بار دیگر چنگال خبیث‌ترین شیطان روزگار، از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و همراه با جمع کثیری از زن و کودک و مردان غیرنظامی، تعدادی از بزرگمردان مجاهد جبهه مقاومت و ایثار و در راس آنها سیدالشهداء مقاومت، مجاهد کبیر، شهید شیخ حسن نصرالله و یارانش را به شهادت رساند.

سید بزرگواری که با عمری مجاهدت، هیمنه استکبار را فرو ریخت و سردمداران استکبار و صهیونیسم را به زانو درآورده و در صف مقدم مبارزه با مظهر تروریسم بین‌الملل و سرسپردگان کور و کر آنها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخهای ستم تلخ کرده بود.

رژیم غاصب صهیونیستی در حالی که هنوز دستان پلیدش برابر گزارش نهادهای فعال حقوق بشری بین المللی، آغشته به خون بیش از ۱۷۰۰۰ کودک معصوم و بی گناه غزه بود، بار دیگر با ۸۵ تن از بمب‌های ارباب آمریکایی خود، ۶ ساختمان را با تمام ساکنان غیرنظامی اش با خاک یکسان کرد تا لکه ننگ خون آلود دیگری بر سطور کارنامه ی سیاه رذیلانه ی خود بی افزاید.

اما آنچه در محاسبات اشتباه دژخیم پلید رو به زوال صهیونیستی، نادیده گرفته شده، این است که شهادت در راه خدا، بزرگترین آرمان و آرزو و هدیه و عطیه ی الهی برای مردان خداست و سید مقاومت یک راه و مکتب درخشان و عمیق است که ادامه خواهد یافت و نه یک شخص. بدونه شک خون پاکان و آه مظلومان، دامان ستمگران را خواهد گرفت و جبهه ی پر افتخار مقاومت و حزب الله لبنان، بسیار مستحکم تر از قبل، دلیرمردانه و پیروزمندانه در میدان مبارزه با ظلم و پلیدی، خواهد ایستاد و با پاسخ کوبنده تر از پیش، به زودی سقوط و نابودی رژیم غاصب و تروریستی صهیونیست را رقم خواهد زد.  

اینجانب به نمایندگی از همه همکارانم در پتروشیمی فارابی، با قلبی مالامال از غم و اندوه، شهادت افتخار آمیز اسوه جهاد فی سبیل الله و مقاومت، جناب سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه را به پیشگاه مبارک حضرت بقیه‌الله‌ ارواحنا فداه و محضر مقام معظم رهبری (مد ظله) و ملت شهید پرور و شریف ایران و لبنان و همه شیعیان آزادی خواه و جهادگر جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید بزرگوار و همرزمانش خصوصا سردار رشید اسلام شهید عباس نیلفروشان، در بهشت برین، همنشینی با پیشوایشان آقا امام حسین (ع) را مسألت می نمایم.

 مسعود کفایتمند     مدیرعامل

http://tejaratava.ir/?p=146786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰