• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
0

آیین پاسداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد

  • کد خبر : 146995
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
آیین پاسداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد
آیین پاسداشت روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد.

دکتر فرهاد جهانگیری مدیر عامل شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیردر پاسداشت سالروز هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی که در محل ایستگاه آتش نشانی مجتمع پتروشیمی قائد بصیر برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش همکاران این واحد بر لزوم دقت و رعایت هر چه بیشتر الزامات و استاندارد های ایمنی و آتش نشانی تاکید کرد.

 ایشان با اشاره به مخاطرات موجود در این حوزه، حرکت در مسیر نجات جان انسان ها را حرکت در مسیر الهی بر شمردند و افزودند، یکی از پر خطر ترین مشاغل دنیا فعالیت در این زمینه است.

 ایشان در ادامه از فداکاری های همکاران آتش نشانی در مجموعه های نفتی گفتند و خاطر نشان کردند، مخاطرات آتش نشانان در پتروشیمی از کلیه قسمت حوزه نفت بالاتر است تا جایی که در برخی حوادث و حریق ها فرصت عکس العمل برای حرفه ای ترین افراد در این صنعت کمتر از یک ثانیه است و اساسا اتفاقات و حوادث در پتروشیمی قابل مقایسه با دیگر بخش ها نیست و این موضوع اهمیت حضور شما عزیزان برای شرکت را دوچندان کرده است.

مدیر عامل قائد بصیر، با تاکید بر رعایت کلیه جوانب ایمنی و نظارت همکاران ایمنی بر امور اجرایی و فرآیندی به ریاست مجتمع نیز تاکید کردندکه پیوست HSE با دقت نظر ویژه ای  در کلیه امور اجرایی و پیمان های آتی شرکت مورد توجه قرار گیرد.

دکتر جهانگیری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران واحدهای مختلف شرکت به طور خاص همکاران ایمنی و آتش نشانی از خداوند متعال محیطی ایمن و سلامت را برای مجموع طلب نمودند.

هفتم مهر ماه بهانه ای است برای قدردانی از تلاش های ارزنده ی آتش نشانان ایثارگر و نیروهای خدوم واحد ایمنی که با فداکاری و از خودگذشتگیَ علاوه بر حفظ جان کارگران و کارکنان، زمینه‌ی تولید مستمر توام با امنیت و ایمنی را فراهم نموده‌اند.

http://tejaratava.ir/?p=146995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰