• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
0
پیاده‌سازی فرایند EVC در فولاد کویر:

اخلاق،ارزش‌ها و فرهنگ گامی موثر بر توسعه نیروی انسانی

  • کد خبر : 146813
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
اخلاق،ارزش‌ها و فرهنگ گامی موثر بر توسعه نیروی انسانی
نخستین جلسه شورای فرهنگ سازمانی فولاد کویر با حضور‌ نمایندگان واحد‌های مختلف و با هدف تبیین اهداف پیاده سازی فرایند EVC روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

معاون توسعه سرمایه‎ های انسانی فولاد کویر در ابتدای این جلسه گفت: از مهم ترین اهداف تشکیل این شورا و نتایج مورد انتظار از اجرای فرآیند EVC این است که مطابق با مراحلی که برای شناسایی ارزش‌ها، کدهای اخلاقی و رفتاری و ساخت فرهنگ سازمانی مطلوب طراحی شده است، همفکری و بیان دغدغه های کلی سازمان از طریق همه کارکنان و واحد ها به بهترین شکل صورت بگیرد.

فاطمه پهلوانی افزود: وظیفه انتقال نظرات همکاران به شورا، بحث و تبادل نظر و اعلام نتایج به همکاران و جلب مشارکت ایشان در اجرای برنامه‌‌های تعریف شده برعهده نمایندگان واحدهای سازمانی، به عنوان اعضای شورای فرهنگ‌سازمانی خواهد بود.

همچنین در این نشست هر یک از نمایندگان دیدگاه خود در خصوص فرهنگ‌سازمانی حاکم بر محیط کار در وضع موجود و ایده‌های ساخت فرهنگ سازمانی مطلوب را ارایه نموده و دغدغه‌ها و پیشنهادات خود برای اجرای کامل پروژه اخلاق، ارزش‌ها و فرهنگ‌‌سازمانی (EVC) را مطرح کردند و مقرر شد این شورا هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه داده و روند پیاده سازی فرایند EVC را پیگیری کند.

http://tejaratava.ir/?p=146813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰