• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
3
با برگزاری کلینیک خودرو توسط سایپا صورت گرفت؛

رونمایی و تست خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک

  • کد خبر : 138165
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
رونمایی و تست خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک
خودرو جدید شاهین پلاس اتوماتیک محصول جدید شرکت سایپا روز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ در محل هتل المپیک رونمایی شد و توسط جمعی از خبرنگاران مورد تست داینامیک و استاتیک قرار گرفت در پی آن پرسشنامه‌هایی در خصوص این خودرو جدید تکمیل گردید تا اطلاعات فنی، ظاهری و قیمت توسط کلینیک خودرو مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش تجارت آوا، در مراسم رونمایی و تست خودروی جدید شاهین پلاس اتوماتیک آقای دکتر مهدی طاهریان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در نشست خبری گفت: این پروژه از سال ۱۴۰۱ با توجه به تغییر ارکان اصلی خودرو به عنوان محصول جدید که باید مجدد آزمون‌های استاندارد را اخذ می‌کرد استارت خورد و از خرداد ماه ۱۴۰۳ به صورت تولید انبوه در شرکت سایپا آغاز به کار کرده و انشالله برنامه تولید ۴۰ هزار دستگاه تا پایان سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم تا حدودی خلاء بازارهای خودروهای اتوماتیک و اقتصادی را مرتفع کنیم.

دکتر مهدی طاهریان ادامه داد: مورد بعدی در خصوص کلینیک خودرو است که بابت ارزیابی و قیمت گذاری این خودروی جدید می‌باشد، که چهار جامعه هدف خبرنگاران، مشتریان، خبرگان صنعت از شرکت‌های خودروسازی و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در این کلینیک شرکت می‌کنند و در خصوص این محصول در کنار محصولات تولید داخل رقبا نظر داده و نظرات آنها به سنجش گذاشته می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: این محصول از نظر کیفی نمره بالایی دارد و یکی از محصولات فاخر صنعت خودروسازی کشور است که می‌تواند استانداردهای یورو را پاس کند و از نظر ایمنی راننده و سرنشینان اطمینان خاطر بالایی می‌تواند داشته باشد. ما برای اولین بار می‌خواهیم کاری نو انجام دهیم این کلینیک توسط یک شرکت واسط برگزار شده است و هر قیمتی که ارائه شود با مستندات کامل برای سازمان حمایت و وزارت صمت ارسال می‌شود و به محض دریافت قیمت، پیش فروش این محصول انجام می‌گیرد. این کلینیک و سازمان حمایت قیمتی را که تعیین کنند ما مقید به انجام آن هستیم و حتماً با همان قیمت به مردم عزیز این محصول را ارائه خواهیم داد.

وی در خصوص سوالی مبنی بر افزایش قیمت‌ها گفت: هرگونه افزایش قیمت باید با مجوز وزارت صمت باشد و ما باید از قانون تمکین کنیم، اینگونه نیست که خودروساز بخواهد با قیمتی خارج از آن محصولات را بفروشد. ولی با دوستان جلساتی گذاشتیم و به هماهنگی رسیدیم که مستندات ارائه کنیم و موضوع کلینیک‌ها در قیمت گذاری دخیل باشد و بتوانیم برای مردم خودمان محصولی داشته باشیم که نه قیمت بالایی برای مردم داشته باشد که به آنها ظلم شود و نه قیمت پایینی داشته باشد که خودروساز زیان انباشته داشته باشد.

طاهریان در پاسخ به سوال خبرنگار تجارت آوا مبنی بر بهره‌گیری از پتانسیل و دیتای تهیه شده کلینیک خودرو و پرسشنامه‌ها علاوه بر استخراج قیمت، اعلام نظرات برای تغییر، اصلاح و یا استفاده در طرح‌های محصولات آینده شرکت سایپا گفت: وقتی شرکت خودروسازی سایپا محصول داخلی تولید می‌کند و کلینیک خودرو برگزار می‌کند نشان از اختیار در تغییر محصول دارد ولی برای خودروهای خارجی به هیچ عنوان اجازه تغییر به شما نخواهند داد. بنابراین محصول وقتی داخلی بوده و مربوط به خود گروه خودروسازی سایپا است نظرات مختلف که فقط مربوط به قیمت هم نیست، مطمئناً به مرکز تحقیقات و معاونت مهندسی ارجاع می‌شود و ورژن جدید این خودرو را با همین نقاط قابل بهبود که جامعه هدف ارائه کردند حتماً ارائه خواهیم داد.

گالری تصاویر:

http://tejaratava.ir/?p=138165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.