• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی شد

  • کد خبر : 132833
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی شد
مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی فولاژ، مراسم معارفه مدیر حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و هیأت همراه، مدیرکل حراست استان یزد، مدیران حراست شرکت بین المللی سرمایه گذاری غدیر، جمعی از مسئولین رده­‌های حفاظتی و اطلاعاتی استان و همچنین مدیران و رؤسای شرکت فولاد آلیاژی ایران در سالن کنفرانس مدیریت این شرکت برگزار شد، مدیر جدید حراست این شرکت معرفی شد. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم بر این موضوع تأکید کرد که مدیران و کارکنان بخش‌های تولیدی افسران جنگ اقتصادی هستند که در خط مقدم مبارزه با دشمن فعالیت می‌کنند و گفت: حراست با اهتمام به پاسداری از ارزش‌های اسلام، چشم ریزبین مدیرعامل جهت تشخیص و پیشگیری روزنه‌هاست. محمد کمال‌زاده با اشاره به این موضوع که مدیریت مؤثر حراست می‌تواند مانع بزرگ پیشرفت دشمن باشد، ادامه داد: شرکت‌های اقتصادی باید در دست افراد متخصص، توانمند، متعهد و سالم قرار گیرد تا با عملکردهای شفاف روزنه‌های مفاسد اقتصادی مسدود شود.

جذب نیروهای کارآمد و نخبه

 مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی فولاد کشور هم در این جلسه با تأکید بر این موضوع که حراست در هر مجموعه‌ای بایستی به اولویت‌های آن شرکت توجه کند، گفت: ازآنجایی‌که اولویت شرکت فولاد آلیاژی ایران، سودآوری و افزایش تولید است، حراست این مجموعه نیز باید برای رسیدن این شرکت به سودآوری، راه را تسهیل کند. این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد که باتوجه‌به وظیفه واحد حراست که همان پایش اطلاعات است، بایستی سعی کند از کارهای حاشیه‌ای پرهیز کرده و در جذب افراد شایسته و نخبه، مجموعهٔ خود را کمک کند تا افراد ناشایست و ناکارآمد به روی کار نیایند.

نقش نظارتی واحد حراست
 مدیرکل حراست استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به نقش حراست در سالم‌سازی یک مجموعه گفت: همه مجموعه‌ها به یک نهاد نظارتی نیاز دارند و باتوجه‌به وظایفی که برای واحد حراست تعریف شده، این مجموعه در یک بنگاه بزرگ اقتصادی، نقش نظارتی را بر عهده دارد. این مقام مسئول حراست را مشاور و امین مدیر مجموعه و همه کارکنان آن دانست و اظهار امیدواری کرد که مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی باتوجه‌به تجارب نظارتی که دارد، این شرکت را در راه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر کمک کند.

اهمیت تداوم تولید

 ناصر زارع، مدیر ارشد بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه تولیدات این شرکت در تأمین نیازهای صنایع بزرگ کشور گفت: تولیدات شرکت فولاد آلیاژی نیاز ۱۵ صنعت بزرگ کشور را تأمین می‌کند به همین دلیل تداوم تولید در این مجموعه از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وی در ادامه به رکوردها، افزایش تولید و سود شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۴۰۲ اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته این مجموعه توانست ۱۷ رکورد تولید و فروش را محقق سازد؛ به‌طوری‌که شاهد رشد ۱۲ درصدی تولید و ۲۰ درصدی فروش در سال گذشته بودیم و این موفقیت‌ها حاصل محیط کاری امن و آرام بود. مدیر ارشد بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی با تأکید بر جایگاه ویژه حراست در تحقق برنامه‌های یک مجموعه تولیدی، گفت: امیدواریم در سال جدید و با مدیریت جدید حراست، این مجموعه بتواند با آرامش بیشتر در تحقق و تدوین برنامه‌های خود تلاش کند.

پاک‌دستی و سالم‌سازی در بنگاه‌های اقتصادی
عباس استادی مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران در ادامه‌ این مراسم واحد حراست را چشم‌وچراغ هر مجموعه خواند و گفت: مهم‌ترین بحث در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی سالم‌سازی و شفاف‌سازی است که خوشبختانه شرکت فولاد آلیاژی ایران از شروع فعالیت تابه‌حال در این حوزه موفق عمل کرده و نسبت به سایر بنگاه‌های تولید سالم‌تر است. مدیر منابع انسانی و امور اداری ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق حراست این مجموعه، برای مدیر جدید حراست آرزوی موفقیت کرده و تصریح نمود: بحث پاک‌دستی و سالم‌سازی در یک مجموعه بزرگ تولیدی بسیار مهم و دارای اهمیت بوده و حفظ سلامت ریز ودرشت هر سازمانی بر عهده حراست است.


سیاست ما پیشگیری است

 در ادامه مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت ویژه تولیدات این شرکت در صنعت گفت: اصلی‌ترین روش‌ها و سیاست‌های حراست پاسداری از دستاوردهای انقلاب در جهت حفظ مصالح نظام است. وی تلاش برای شناسایی حراست به‌عنوان محلی امن برای کارمندان و مسئولین و ارباب‌رجوع را وظیفه نیروهای حراست دانست و جلب اعتماد و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و ارائه راهکار عملی به مدیریت را از اهم کار حراست خواند. مدیر حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران دیدگاه حراست را یک دیدگاه فرهنگی و پیش­دستانه خواند و استراتژی حراست را بر پایه و اساس پیشگیری و صیانت از مجموعه از هرگونه آسیب، خطر و تهدید برشمرده و خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با رفتارهای هوشمندانه و مبتنی بر شفاف سازی و با استفاده از تکنولوژی نوین در حوزه آموزش و آگاه سازی، محیطی سالم برای کار فراهم کنیم و به‌عنوان یک مشاور امین در کنار مدیرعامل محترم شرکت و سایر مدیران مجموعه برای حفظ آرامش و پویایی شرکت فعالیت کنیم.

در پایان حکم مسئولیت مدیر جدید حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران به ایشان اهدا گردید.

http://tejaratava.ir/?p=132833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.