• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

۹ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی به فروش رفت

  • کد خبر : 75024
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
۹ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی به فروش رفت

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش ۹ هزار میلیارد تومان کالاهایی که بیش از ۲۰ سال در انبارهای اموال تملیکی مانده بود خبر داد و گفت: رشد ۶ برابری فروش کالاها در دولت سیزدهم با سرعت در تعیین و تکلیف کالاها رقم خورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ سید عبدالمجید اجتهادی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه سازمان اموال تملیکی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین تکلیف ۲۵ هزار میلیارد تومانی کالاهای این سازمان اظهار داشت: ۹۵ درصد فروش از طریق مزایده های الکترونیکی انجام شد.

وی افزود: رویکرد سازمان اموال تملیکی حرکت از حراج های حضوری به سمت حراج های الکترونیکی است، از این رو با فراهم سازی زیرساخت های برگزاری حراج الکترونیکی در دولت سیزدهم، به دنبال شفافیت در این عرصه هستیم.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به کالاهای فاسد شدنی به ویژه دارو، اظهار دشت: تعیین تکلیف کالاها با رای قطعی یا با مجوز فروش مرجع رسیدگی انجام می شود، از این رو سازمان اموال تملیکی موظف است که وضعیت کالاها را به مرجع رسیدگی اعلام کند تا مجوز دریافت کند.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌ داد: تاخیر در صدور مجوزهایی از سوی دستگاه های مختلف از جمله غذا و دارو و استاندارد، دلیل انهدام کالاهای فاسد شدنی بود.

http://tejaratava.ir/?p=75024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.