• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

۸ اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 46067
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
۸ اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر افتتاح شد
در ایام مبارک دهه فجر 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ، طراحی، ساخت، حمل و نصب و افتتاح شد.

ابوالفضل خادمی مدیر بازرگانی شرکت مکین دریا قشم با اعلام خبر فوق افزود: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی جهت نصب در ۴ نقطه رود کارون به سفارش سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیر ساخت های گردشگری دریایی شهر حماسه ساز خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان این مجموعه با سرمایه گذاری ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

خادمی اظهار داشت : با وجود شرایط ویژه حاصل از همه گیری کرونا و همچنین نوسانات شدید قیمتی در تامین مواد اولیه، عملیات ساخت، انتقال و نصب این پروژه بدون توقف صورت پذیرفت.

وی گفت : ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۰ نفر در حین ساخت و اشتغال بیش از ۱۰۰نفر از نیروهای بومی منطقه پس از بهره برداری و همچنین جلوگیری از خروج ۳۰۰ هزار دلار ارز از کشور، بخشی از دستاوردهای این پروژه می باشد.

به گفته وی این شرکت با آماده سازی و نصب انواع اسکله‌های شناور آلومینیومی، فولادی گامی مهم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با هدف بی‌نیازی کشور در حوزه این صنعت برداشته است.

http://tejaratava.ir/?p=46067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.