• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5
در مجمع عمومی عادی شرکت آسان پرداخت تصویب شد؛

پرداخت ۸۰ ریال سود برای هر سهم سهامداران «آپ» / افزایش سرمایه «آپ» به ۵۵۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 27725
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
پرداخت ۸۰ ریال سود برای هر سهم سهامداران «آپ» / افزایش سرمایه «آپ» به ۵۵۵ میلیارد تومان

مجمع عمومی عادی سالانه ۹۹شرکت آسان پرداخت با حضور ۸۷ درصد سهامداران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه ۹۹شرکت آسان پرداخت با حضور ۸۷ درصد سهامداران برگزار شد

به گزارش تجارت آوا، در این مجمع که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همزمان به صورت برخط برگزار شد، مدیرعامل این شرکت به ارایه گزارشی در خصوص عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ پرداخت.

در این مجمع که امروز پنج شنبه با حضور اکثریت سهامداران در محل این شرکت برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرارگرفت.

در مجمع فوق العاده نیز، باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۰۹.۴ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت. به این ترتیب، “آپ” به منظور اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی ناشی از تقسیم سود و استفاده از سرمایه در گردش ۸۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی، سرمایه فعلی را از ۲۶۵ به ۵۵۵ میلیارد تومان رساند.

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام)

در اجرای مفاد ماده ۲۳۲ اصلاحیه قانون تجارت، مصوب اسفند ماه ۱۳۴۷ و ماده ۴۵ قانون بازار اوراق بهادار بدینوسیله گزارش درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت برای سال مالی منتهی به۱۳۹۶/۱۲/۳۰بر پایه سوابق مدارک و اطلاعات موجود تهیه و به شرح ذیل تقدیم می گردد.

گزارش حاضر به عنوان یکی از گزارش های سالانه هیئت مدیره به مجمع، مبتنی بر اطلاعات ارائه شده در صورتهای مالی بوده و اطلاعاتی را در خصوص وضع عمومی شرکت و عملکرد هیئت مدیره فراهم می آورد. به نظر اینجانبان اطلاعات مندرج در این گزارش که درباره عملیات و وضع عمومی شرکت می باشد، با تاکید بر ارائه منصفانه نتایج عملکرد هیئت مدیره و در جهت حفظ منافع شرکت و انطباق با مقررات قانونی و اساسنامه شرکت تهیه و ارائه گردیده است. این اطلاعات هماهنگ با واقعیت های موجود بوده و اثرات آنها در آینده تا حدی که در موقعیت فعلی میتوان پیش بینی نمود، به نحو درست و کافی در این گزارش ارائه گردیده و هیچ موضوعی که عدم آگاهی از آن موجب گمراهی استفاده کنندگان می شود، از گزارش حذف نشده و در تیرماه ۱۴۰۰ به تایید هیئت مدیره رسیده است.

هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام) مفتخر است گزارش نتایج عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۱/۱۲/۳۰ را در دوازدهمین سال فعالیت خود، که در چارچوب اساسنامه، اهداف، سیاست ها و بودجه پیش بینی شده انجام شده است، تقدیم کند. امید است ضمن تأیید و تصویب عملکرد شرکت از سوی سهامداران، شرکت از رهنمودهای سازنده صاحبان سهام، برای نیل به اهداف والاتر استفاده کند. با استفاده از فرصت بدست آمده، هیئت مدیره لازم می داند از زحمات و تلاش کلیه مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت و ایفای نقش مؤثر و سازنده آنان در تحصیل نتایج بدست آمده تشکر و قدردانی کند.

معرفی شرکت آسان پرداخت پرشین

شرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام) به عنوان شرکت اصلی گروه در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات PSP با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد. این شرکت دارای مجوز به شماره ۹۲/۱۰۰/۳۸ از شاپرک به عنوان ارائه کننده خدمات پرداخت است. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است و اجزای مختلف سیستم بر پایه مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیع تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.

شرکت کاغذ و رول آرتا پرشیان (سهامی خاص) به عنوان شرکت فرعی گروه در تاریخ۱۳۹۵/۰۴/۲۲به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۴۹۵۰۰۵ مورخ۱۳۹۵/۰۴/۲۲در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و متعاقبا از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ شروع به بهره برداری نموده است. درحال حاضر شرکت جزء واحدهای فرعی شرکت آسان پرداخت پرشین به شمار می آید. شرکت تجارت آسان ساز نگین (سهامی خاص) به عنوان دیگر شرکت فرعی گروه در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ تأسیس شده است و طی شماره ۱۲۵۴۰ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری زنجان به ثبت رسیده است . شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هیلدا سیر (سهامی خاص) در تاریخ۱۳۸۰/۱۱/۰۷طی شماره ۱۸۳۳۰۳ تأسیس و در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است و شرکت آسان پرداز توسن (سهامی خاص) به عنوان چهارمین شرکت فرعی گروه در تاریخ۱۳۹۸/۰۷/۱۰طی شماره ۱۲۶۵۰ تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری زنجان به ثبت رسیده است.

چشم انداز آسان پرداخت پرشین

پرداخت آسان و ایمن در هر لحظه و هر جا با سرویس های هوشمند و نوآور آسان پرداخت پرشین»

بیانیه چشم انداز شرکت آسان پرداخت پرشین:

تبدیل شدن به مجموعه ای از مورد اعتمادترین و نوآورترین برندهای صنعت پرداخت با ارائه بهترین، به روزترین و متنوع ترین خدمات به مشتریان در بازارهای مورد فعالیت.اهداف اصلی ارائه راه حل ها در کلاس جهانی به نحوی که طی دو سال آتی جایگاه نخست سهم بازار پرداخت الکترونیک کشور با محصولات و خدمات متنوع این شرکت کسب شده وجز ۱۰ شرکت برتر ایران در رتبه‌بندی imi_100 شود.

ماموریت شرکت آسان پرداخت پرشین

هدف بنیادین: یکی از بازیگران اصلی برای شکل دهی به جامعه ای بدون پول نقد. بازار هدف و مشتریان: تمامی کسب و کارها – تسهیل در پرداخت مشتریان در روابط مختلفG2C ،B2Cو B2B – تمامی درگاه های پرداخت و خرید، ثابت یا سیار، پول خرد یا کالاهای مصرفی با خریدهای لوکس مناطق تحت پوشش: تمام مردم ایران- گردشگران و مسافران در ایران ایرانیان مسافر در کشورهای دیگر- گردشگران و مسافران خارجی در ایران

خدمات اصلی آسان پرداخت

پایانه های فروشگاهی (POS)
صدها هزار دستگاه کارتخوان آسان پرداخت در سراسر کشور نصب شده است. کارتخوان های آسمان پرداخت با سرعت ارتباطی بسیار بالا و با پشتیبانی تمامی کارت های عضو شتاب، گزینه ای مناسب برای فروشگاههای معتبر در سراسر کشور است تنوع دستگاه های تحت پوشش آسان پرداخت که از معتبرترین برندهای دنیا تهیه شده اند، با داشتن استانداردها و گواهینامه های امنیتی معتبر، انجام تراکنش های ایمن و عملیات پرداخت موفق را تضمین می کند. بانکهای کشاورزی، شهر، قرض الحسنه رسالت، دی، گردشگری، توسعه تعاون، سپه و… از جمله بانک هایی هستند که درگاه های آسان پرداخت را به عنوان درگاهی امن و سریع برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته اند.

مزایا و قابلیت های پایانه های فروشگاهی آپ
۱- امکان اتصال به هر حساب منتخب پذیرنده نزد تمامی بانک های عضو شتاب. ۲- امکان اتصال همزمان چند حساب پذیرنده به یک دستگاه کارتخوان. ۳- امکان دریافت گزارش های آنلاین و شخصی سازی شده در پورتال پذیرندگان و اپلیکیشن آپ. ۴- سرویس تسهیم مبلغ تراکنش بین چند حساب با درصدهای مشخص . ۵- امکان اتصال به انواع نرم افزارهای فروشگاهی (PC POS) .6- تخفیف های ویژه فروش شارژ تلفن همراه به تمامی اپراتورها. ۷- ارائه پایانه های بی سیم و
Wi-Fi .

۸- امکان پرداخت غیرحضوری از طریق سرویس تله پرداز اپلیکیشن آپ . ۹- تحت پوشش بیمه قرار گرفتن پذیرندگان پر تراکنش (VIP).

۹- ارائه اینترنت و مودم رایگان به پذیرندگان پر تراکنش (VIP). 9 -امکان پرداخت انواع قبض، جریمه و عوارض ارائه پشتیبانی حضوری و تلفنی ۲۴ ساعته
درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

درگاه پرداخت اینترنتی که به اختصار IPG

درگاه پرداخت انترنتی که به اختصار IPG نامیده می شود، امکان پرداخت را برای مشتریان وب سایت های فروشگاهی عرضه کننده کالا و خدمات فراهم می کند. مشتری پس از تکمیل مراحل انتخاب محصول یا خدمت مورد نظر، در مرحله آخر به درگاه پرداخت آپ هدایت می شود و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و کد اعتبارسنجی (CVV2)، پرداخت را تکمیل می کند.

سامانه #۷۳۳*

پرداخت موبایلی بر بستر سیم کارت بدون نیاز به اینترنت
در سال ۱۳۹۱ سامانه #۷۳۳* با امکان خرید شارژ و پرداخت قبض راه اندازی شد. امروز علاوہ بر این خدمات امکان خرید انواع بیمه، انجام امور خیریه، امکان خرید انواع بسته های اینترنت تمام اپراتورها، شارژ ADSL، وایمکس و … در کنار خدمات ویژه پذیرندگان روی این سامانه به کاربران ارائه می شود. از جمله مزایای استفاده از این سامانه، قابلیت استفاده بر روی تمامی انواع گوشی های قدیمی و هوشمند، عدم نیاز به اتصال به اینترنت، سرویس کاملا رایگان و امکان استفاده با سیم کارت تمامی اپراتورها است.

اپلیکیشن آپ : ۹ سال از زمانی که آسان پرداخت پرشین اپلیکیشن آپ را به عنوان جایگزینی آسان و مطمئن برای پرداخت USSD معرفی کرد، می گذرد. از سال ۱۳۹۳ تاکنون این اپلیکیشن با توجه به خدمات و سرویس هایی که به کاربران ارائه کرده و حدود ۴۰ میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است و به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های فارسی کشور تبدیل شود. اپلیکیشن آپ در حالی یکه تاز پرداخت موبایلی کشور است که با توجه به خدمات و سرویس هایی که روی این اپ ارائه می شود، کامل ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های حوزه خدمات مالی کشور نیز به شمار می رود.

خدمات اپلیکیشن آپ
خرید شارژ – خرید بسته اینترنت -مشاهده موجودی کارت های بانکی- پرداخت قبض موبایل و تلفن ثابت -پرداخت قبوض خدماتی -کارت به کارت -خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی)، قطار و اتوبوس- رزرو هتل – و ….

سرمایه و ترکیب سهامداران
سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال (شامل تعداد ۱۰۰.۰۰۰ سهم، به ارزش اسمی هر سهم ۱،۰۰۰ ریال) بوده که طی چند مرحله به شرح زیر به مبلغ ۲.۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال (شامل تعداد ۲.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم، به ارزش اسمی هر سهم ۱،۰۰۰ ریال) در پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ افزایش یافته است.

http://tejaratava.ir/?p=27725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.