• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

۷۰ هزار واحد زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تامین شد

  • کد خبر : 16273
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
۷۰ هزار واحد زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تامین شد

بوشهر- تجارت آوا- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در زمان حاضر سازمان ملی زمین و مسکن برای اجرای طرح اقدام ملی سهمیه بنیاد مسکن ۷۰ هزار واحد زمین در شهرهای مختلف کشور تامین کرده‌است.

جواد حق شناس روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن  ۱۳۸ هزار واحد جزو برنامه‌ای است که دولت در اجرای این طرح برعهده بنیاد مسکن گذاشته تا در بازه زمانی ۲ ساله احداث کند که از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۳۸ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود.

وی بیان کرد: بانک برای احداث این واحدهای مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند و این شرایط برای واحدهایی که بنیاد مسکن در دستور کار دارد، تامین شده‌است.

حق شناس اضافه کرد: در زمان حاضر وزارت راه و شهرسازی ۴۷ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح اقدام ملی مسکن را پالایش و واجد شرایط معرفی کرده‌است که آورده اولیه خود را تامین کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این شمار کار ساخت  ۲۰ هزار واحد را بنیاد مسکن به صورت مستقیم انجام می‌دهد که اکنون آماده سازی زمین ۶هزار و ۷۰۰ واحد انجام و عملیات اجرایی ۶ هزار واحد آغاز شده‌است.

حق شناس گفت: همچنین ۱۱ هزار واحد مسکونی نیز  به وسیله متقاضیان به صورت گروهی و یا انفرادی ساخته می‌شود و در مورد شیوه ساخت مابقی واحدهای مسکونی تعهدی بنیاد مسکن نیز  بزودی تصمیم گیری خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=16273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.