• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

۴ پروژه دریایی و بندری استان بوشهر بهره‎برداری شد

  • کد خبر : 16271
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۴ پروژه دریایی و بندری استان بوشهر بهره‎برداری شد

بوشهر- تجارت آوا- چهار پروژه توسعه بندری استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بهره‎برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: سیستم اطفای حریق ثابت بندر خارگ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی این بندر اجرا شده و شامل 

۲۸ مترمربع سازه آبگیر، موتورخانه به مساحت ۴۵ مترمربع، یک دستگاه الکتروپمپ به ظرفیت ۲۳۰ مترمکعب و  و یک دستگاه دیزل به ظرفیت ۲۳۰ مترمکعب است.

سیاوش ارجمندزاده بیان کرد: تعمیرات اساسی منجر به PM  تاسیسات زیربنایی محوطه بندر بوشهر حدفاصل در ورودی تا انبار شماره ۶ این بندر با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال دیگر پروژه بهره‌برداری شده‌است.
وی اظهار کرد: اهداف این پروژه تکمیل بخشی از عملیات تاسیسات زیربنایی خارج از محدوده ترافیکی شامل شبکه اطفای حریق، آبرسانی، برق رسانی و مخابراتی است.
ارجمند زاده ادامه داد: پروژه برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی، افزایش امنیت و بهره‌وری این بندر برای راه‌اندازی سیستم اطفای حریق، ارتقا دیماند پاسگاه یگان حفاظت  و دریافت مجوز دیماند برق  انبار اُ.آر.وی آن نیز افتتاح شد.
وی گفت: اتصال سامانه بین‌المللی ناوتکس بندرهای بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه‌اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال دیگر طرح‌های بهره‌برداری است که در جریان این پروژه ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری صورت گرفته است.

در حاشیه این آیین شناور “دریاپاک۱” ویژه پاک‌سازی آلودگی‌های نفتی آب اندازی شد و طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  رونمایی شد.

http://tejaratava.ir/?p=16271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.