• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

۴۳ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در لرستان وجه اولیه را واریز کردند

  • کد خبر : 15967
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
۴۳ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در لرستان وجه اولیه را واریز کردند

خرم‌آباد – تجارت آوا – معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی لرستان گفت:۴۳ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی در استان تاکنون وجه اولیه خود را برای تهیه مسکن واریز کردند.

به گزارش ایرنا، محمد پیامنی امروز دوشنبه در جلسه قرعه‌کشی اختصاص واحدهای طرح اقدام ملی به متقاضیان شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی ایجاد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بود که سهم لرستان از این تعداد ۱۰هزار و ۷۷۶ واحد تعیین شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۵۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن که در چهار مرحله ثبت‌نام کردند پس از پالایش آنان  هشت هزار و ۹ نفر در کل استان حائز شرایط بودند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان افزود: از مجموع هشت هزار و ۹ نفر متقاضی، سه هزار و ۴۶۳ نفر یعنی ۴۳ درصد آنان  وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان واریز کردند.

پیامنی گفت: متقاضیان براساس پیشرفت فیزیکی واحدها در مراحل بعدی وجوه تکمیلی را پرداخت خواهند کرد.
وی افزود: در خرم‌آباد تعداد ثبت‌نام شدگان ۱۵ هزار نفر بودند که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر تایید شدند و تاکنون ۲ هزار و ۴۶۰ نفر واریز اولیه وجه را انجام دادند که در سه پروژه فاز دوم مسکن مهر و کوی آبشار قرعه کشی می‌شوند و ۵۰۰ واحد ذخیره شده نیز به صورت رزرو در نظر گرفته شده؛ چنانچه افرادی انصراف دهند در اختیار ذخیره شدگان و براساس اولویت‌بندی قرار خواهد گرفت.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان گفت: در بروجرد نیز هشت هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار نفر حائز شرایط بودند و ۴۴۰ نفر تاکنون  وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

پیامنی عنوان کرد: در بروجرد ظرفیت کافی و زمین به میزان لازم  برای متقاضیان در قالب پروژه ۲۴۰ واحدی وجود دارد  و مابقی نیز در قالب اراضی ۳۷ هکتاری تعیین شدند که به اتحادیه تعاونی مسکن بروجرد تحویل داده شده است و با طراحی و آماده سازی واگذاری از طریق تعاونی‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: قرعه کشی واحدهای فوق از طریق نرم‌افزاری که طراحی شده انجام می‌شود

http://tejaratava.ir/?p=15967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.