• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۴۲ درصد مشاغل تخصصی و ۳۵ درصد رده‌های مدیریتی پست‌بانک ایران در اختیار بانوان است

  • کد خبر : 13305
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
۴۲ درصد مشاغل تخصصی و ۳۵ درصد رده‌های مدیریتی پست‌بانک ایران در اختیار بانوان است

۲۷ درصد مشاغل پست‌بانک ایران تخصصی و ۴۰ درصد آن رده‌های مدیریت میانی و ارشد بوده که به ترتیب ۴۲ درصد بانوان در مشاغل تخصصی و ۳۵ درصد آن‌ها در رده های مدیریتی قرار دارند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: نگاه بانک به کارکنان، فرا جنسیتی و بر مبنای شایسته ‌سالاری بوده و هیچ سقف شیشه‌ای که به‌صورت نامرئی مانع ارتقای افراد  شایسته و توانمند باشد، در این ‌بانک وجود ندارد.
در ادامه، دکتر شیری افزود: روز زن نگاه دوباره و نو به جایگاه ویژه مدیریتی زنان و مادران را برای ما تداعی می‌کند. بر اساس پژوهش‌های انجام‌یافته انعطاف‌پذیری، دقت نظر و کار تیمی از ویژگی‌های ممتاز مدیریتی زنان است که این صفات مثبت از الگوهای رفتاری بانوان مدیر این بانک نیز می‌باشد.
وی شاخصه‌های توانمندی، شهامت و نتیجه‌گرایی را از سایر معیارهای مهم برای پست‌های اجرائی و مدیریتی برشمرد.
مدیرعامل بانک در پایان گفت:  ۲۳ درصد کل کارکنان بانک زن بوده و از این میان، ۹۵ درصد از تحصیلات کارشناسی و بالاتر برخوردار هستند. بر این مبنا، بانوان شاغل در بانک با اتکا به ویژگی‌های مورداشاره و تلاش مجدانه، می‌توانند بیش از پیش در امور اجرایی و مدیریتی بانک ایفای نقش نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=13305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.