• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

۳۱ تفاهم نامه به ارزش ۶۷۰ میلیون یورو در چهارمین جشنواره ملی فولاد

  • کد خبر : 73138
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
۳۱ تفاهم نامه به ارزش ۶۷۰ میلیون یورو در چهارمین جشنواره ملی فولاد

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: امسال ۳۱ تفاهم نامه در چهارمین جشنواره ملی فولاد به امضا رسید که حدود ۶۷۰ میلیون یورو ارزش این تفاهم‌نامه بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایراسین، سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در اختتامیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: در سه روز برگزاری چهارمین جشنواره ملی فولاد، تمامی شرکت‌های بزرگ معدنی و فولادی حضور داشتند و این جشنواره خوشبختانه دستاورد مهمی برای این شرکت‌ها طبق دوره‌های گذشته به همراه داشت.

خلیفه سلطانی اظهار کرد: تمام شرکت‌های دانش‌بنیان زنجیره آهن و فولاد مثل روال قبل حضور چشمگیری داشتند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ما در این ۳روز حدود ۵ هزار بازدید کننده داشتیم که عموما کارشناس حوزه صنعت فولاد بودند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بیان کرد: امسال ۳۱ تفاهم نامه در چهارمین جشنواره ملی فولاد به امضا رسید که حدود ۶۷۰ میلیون یورو ارزش این تفاهم‌نامه بوده است.

خلیفه سلطانی گفت: در این سه روز ۶ پنل تخصصی برگزار کردیم که یکی از آنها پنلی بین انجمن فولاد و انجمن نسوز بود که با هدف رسیدن به خودکفایی کامل در انجمن نسوز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: اگر قرار است همایش‌ها برگزار نشوند؛ همایش‌هایی که تاثیرگذار نیستند نباید برگزار شوند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد: از استان‌های خراسان رضوی و اصفهان و وزارت آموزش عالی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از این جشنواره حمایت جدی کردند تشکر می‌کنیم

http://tejaratava.ir/?p=73138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.