• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
با هدف توسعه پروازهای باری:

۲ فروند هوایپما به ناوگان هوایی فرودگاه پیام افزوده شد

  • کد خبر : 78722
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
۲ فروند هوایپما به ناوگان هوایی فرودگاه پیام افزوده شد
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از اضافه شدن 2 فروند آنتونف 26 به ناوگان هوایی این فرودگاه با هدف توسعه پروازهای کارگو(باری خارجی) از آن خبر داد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مجتبی شمس نژاد گفت: با توجه به اینکه این هواپیماها نیاز به تعمیرات اساسی و رنگ آمیزی داشت به همین منظور به فرودگاه مهرآباد منتقل ودر آشیانه های فنی و عملیاتی این فرودگاه مورد تعمیر و رنگ آمیزی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: پس از انجام تعمیرات این ۲ فروند وارد فرودگاه پیام شده و با هدف انجام پروازهای باری آماده بهره برداری هستند.
شمس نژاد با بیان اینکه این هواپیماها می توانند ۵ تن بار را جابه جا کنند اظهار داشت: با توجه به اینکه ماموریت اصلی پیام در حوزه بار و ترانزیت هوایی بار است به همین منظور با استقرار این ۲ فروند این امیدواری ایجاد شده که بتوانیم بار دیگر این هدف مهم را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: در واقع استقرار این هواپیماها در فرودگاه بین المللی پیام زمینه بازاریابی و جذب بار هوایی را در سطح منطقه و کشور برای این فرودگاه ایجاد خواهد کرد.
شمس نژاد گفت: هدف اصلی ما در پیام این است که با انجام فعالیت هایی از این قبیل بار دیگر شاهد رشد و توسعه بار هوایی در این فرودگاه باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=78722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.