• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

۲ سامانه بارشی امروز و چهارشنبه وارد کشور می‌شود

  • کد خبر : 14959
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
۲ سامانه بارشی امروز و چهارشنبه وارد کشور می‌شود

تهران- تجارت آوا- کارشناس سازمان هواشناسی از ورود دو سامانه‌ بارشی طی امروز و چهارشنبه از سمت شمال‌غرب و جنوب‌غرب کشور خبر داد که پیامد آن آغاز بارش‌ها در نیمی از کشور است.

«کبری رفیعی» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره آخرین وضعیت آب‌و ‌هوای کشور افزود: امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا شمال غرب و غرب کشور و سپس غرب سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد شد.

وی گفت: امروز در بخش‌هایی از کرمان، نیمه جنوبی فارس، هرمزگان، خراسان‌های رضوی و شمالی و جنوبی، وزش باد شدید و باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، ادامه بارش‌ها فردا در شمال غرب کشور و سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه‌داد: امروز در استان‌هایی مثل بوشهر، کرمان، فارس و خراسان شمالی و جنوبی و ارتفاعات شمالی هرمزگان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه در نوار شمالی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در نوار شمالی کشور بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

به گفته رفیعی، از روز چهارشنبه از سمت جنوب غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در همین روز سواحل دریای خزر و جنوب غرب بارانی خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: امروز برای تهران آسمان ابری، در برخی ساعت‌ها وزش باد و افزایش ابر در عصر پیش بینی می‌شود، کمینه دما در تهران سه درجه بالای صفر است و فردا نیز در پایتخت با همین وضعیت آب و هوایی مواجه خواهیم بود.

http://tejaratava.ir/?p=14959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.