• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

۱۵ نوع خدمات بانکی در ویدئو بانک مسکن

  • کد خبر : 42461
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
۱۵ نوع خدمات بانکی در ویدئو بانک مسکن

امکان ارائه ۱۵ نوع از خدمات بانکی در ویدئو بانک مسکن فراهم شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن دامنه ارائه خدمات غیرحضوری خود را افزایش داده است. یکی از مسیرهایی که مشتریان این بانک می توانند خدمات غیرحضوری و ۲۴ ساعته دریافت کنند سامانه ویدئو بانک مسکن است.
بانک مسکن با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و فناوری های بانکی و توسعه شبکه­ های ارتباطی، تلاش کرده که به درخواست بسیاری از مشتریان برای استفاده از خدمات بانکی بر استفاده از سرویس های غیر حضوری پاسخ مناسب دهد. نکته مهم آنکه ترجیح بسیاری از مشتریان دریافت خدمات به صورت غیر حضوری و ۲۴ ساعته است. یکی از سرویس هایی که در این زمینه در حال گسترش است، ارایه خدمات بانکی در بستر ویدئو بانک است که از این طریق امکان ارتباط رو در روی مشتریان با کارشناسان بانک بصورت ۲۴ ساعته فراهم می شود. بانک مسکن نیز در این راستا از جمله پیشرو ترین بانک های تخصصی کشور برای ارائه این سرویس است.
بررسی ها نشان می دهد از مهم ترین مزایای این سرویس، امکان ارایه بر روی بسترهای مختلف از جمله تلفن همراه و تبلت است.
در حال حاضر امکان ارائه ۱۵ نوع خدمت بانکی روی بستر ویدئو بانک مسکن مهیا شده است. اولین نوع از خدمات بانکی قابل ارائه از این مسیر، درخواست انسداد کارت است. مشتریان می توانند با ورود به این سامانه و برقراری ارتباط با کارشناس بانک، این خدمت را به راحتی همراه با ارائه راهنمایی و مشاوره دریافت کنند. درخواست رفع سوء اثر چک بر اساس مرور زمان و درخواست رفع سوء اثر چک از طریق پاس شدن چک دو خدمت دیگر قابل ارائه در این بستر است. همچنین درخواست انسداد حساب متوفی، اعلام مفقودی کارت، اعلام مفقودی دفترچه حساب، اعلام مفقودی برگ سپرده بلندمدتی، درخواست مسدودی سپرده بلندمدت از دیگر خدمات قابل ارائه پیش بینی شده در این بستر است. در عین حال درخواست غیرفعال‌سازی برچسب ETC، اعلام خرابی ابزارهای الکترونیک از جمله ATM، وب کیوسک و انجام عملیات تغییر حساب یارانه مشتریان (از میان حساب‌های خودش) فراهم است.
مشتریان بانک مسکن می توانند از طریق ویدئو بانک درخواست محاسبه و اعلام امتیاز حساب‌های تعهدی خود را داشته باشند و همچنین از روند درخواست پرونده تسهیلاتی غیرحضوری با استفاده از کدپیگیری مشتری اطلاع پیدا کنند. همینطور در حال حاضر اعلام صورت وضعیت تسهیلات پرداختی و سایر خدمات مشاوره و بازاریابی نیز در ویدئو بانک امکان پذیر است.
به این ترتیب بانک مسکن علاوه بر ارائه خدمات غیرحضوری در بستر اینترنت بانک، همراه بانک و … از طریق ویدئو بانک نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. مهم ترین نکته ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و عدم نیاز به مراجعه فیزیکی به شعب در شرایط همه گیری ویروس کرونا است.

http://tejaratava.ir/?p=42461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.