• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران:

۱۴ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت آموزش سرچاهی در سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی برگزار شد

  • کد خبر : 81337
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۱۴ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت آموزش سرچاهی در سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی برگزار شد
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ۱۴ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت آموزش سرچاهی در سال ۱۴۰۱ برای کارکنان‌ در سطوح مختلف در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی مخل استقرار دستگاه های حفاری برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج در توضیح بیشتر در این باره افزود: آموزش های تئوری و عملی کارکنان عملیاتی به ویژه اقماری در موقعیت استقرار دستگاه های حفاری در بالابردن سطح دانش فنی و آگاهی تخصصی همکاران بسیار با اهمیت و الزامی است .

وی اظهارکرد: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت سال ها است که برنامه های آموزشی در موقعیت های عملیاتی را با استفاده از اساتید مجرب در دستور کار خود دارد و این آموزش ها مورد توجه و استقبال کارکنان قرار می گیرد.

نساج گفت: شرایط کار اقماری که در آن کارکنان عملیاتی ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت دارند وحضور آنان در دوره های آموزشی متمرکز در روال زندگی آنان به دلیل سکونت در شهرهای مختلف مشکل ایجاد می کند ، موجب گردید تا مدیریت ارشد شرکت در جهت رفاه و رضایتمندی این همکاران اجرای دوره های آموزشی در محل کار را در اولویت‌ برنامه آموزشی مورد تاکید قرار دهد.

مدیر منابع انسانی شرکت تعداد دوره های برگزار شده در سال قبل را ۶۳ دوره در قالب ۸ سرفصل شامل ” سیال حفاری و نقش آن در رفع گیر رشته حفاری ” ، ” سیال حفاری و شناخت‌علائم فوران” ، ” سنسورهای دستگاه نمودارگیری سطحی” ، ” تشخیص فوران در گل حفاری و چگونگی مقابله با آن”، ” تجهیزات کومی یونیت”، ” تجهیزات کنترل فوران” ، ” تجهیزات و سیستم های هیدرولیکی دستگاه حفاری ” و ” پمپ ها ” عنوان کرد.

وی افزود: این آموزش ها با هماهنگی مدیریت های عملیاتی و منابع انسانی با اعزام مدرسان واجد شرایط به همراه وسائل آموزشی و کمک آموزش تشکیل و ۵۹۱ شرکت کننده در پایان دوره امتحان دادند که برای قبول شدگان دوره سطح بالاتر در نظر گرفته می شود.

نساج اظهار کرد: پس از پایان دوره، نسبت به اعلام نتایج به واحدهای برنامه ریزی و توسعه و خدمات پشتیبانی و امور اداری آموزش برای ثبت و تغذیه آن در سامانه آموزش نفت اقدام که در سوابق آموزش کارکنان درج می گردد.

http://tejaratava.ir/?p=81337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.