• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

۱۰ مشتری بانک تجارت مسافر جام جهانی شدند

  • کد خبر : 67539
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
۱۰ مشتری بانک تجارت مسافر جام جهانی شدند

مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف برگزار و طی آن ۱۰ مشتری این بانک جایزه کمک هزینه سفر به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از آن خود کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌‌عمومی بانک تجارت، در این مراسم قرعه‌کشی که با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و نمایندگان واحدهای نظارتی از بانک و اداره کل بازرگانی سازمان صدا‌و‌سیما برگزار شد، ۱۱۲۷ فقره جایزه این جشنواره شامل ۱۰ کمک هزینه سفر به مسابقات جام‌جهانی، ۷۷ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی سفرهای داخلی، ۴۰ جایزه نفیس (تردمیل، دوچرخه ثابت و دوچرخه) و ۱۰۰۰ بسته هدیه به ارزش ۱۰ میلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت.

حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به سیاست‌های این بانک برای ورود به بازار مشتریان اصناف گفت: وجود بیش از ۳ میلیون واحد صنفی در کشور، بانک تجارت را بر آن داشت تا از سال گذشته با ایجاد اداره بانکداری اصناف نگاه ویژه‌ای را به این بخش معطوف کند؛ اگرچه نگاه تخصصی به این حوزه از گذشته در «بانک اصناف» به عنوان یکی از ۱۲ بانک تشکیل دهنده بانک تجارت وجود داشته است.

جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف از ابتدای تیر‌ماه سال جاری تا پایان مهرماه برگزار شد و در جریان آن مشتریان این بانک با افتتاح حساب، تراکنش کارتخوان فروشگاهی، انجام تراکنش در همراه بانک تجارت و سامانه بانکداری اینترنتی، داشتن دسته چک و … می‌توانستند شانس خود را برای برنده شدن در این قرعه‌کشی افزایش دهند.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir اعلام خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=67539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.