• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

۱۰۶ واحد بانک تجارت آماده خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات

  • کد خبر : 63277
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
۱۰۶ واحد بانک تجارت آماده خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات

بانک تجارت که در سال جاری به‌عنوان نخستین بانک کشور ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائرین عتبات عالیات را از روز یکشنبه ششم شهریور ماه در واحدهای ارزی منتخب سراسر کشور آغاز کرده است، به‌منظور تسهیل فروش ارز اربعین ساعت کاری و تعداد واحدهای فروش ارز را افزایش داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک به منظور رفاه حال زائرین عتبات عالیات و تسهیل و تسریع در فروش ارز اربعین، تعداد شعب و واحدهای منتخب خود در تهران و سایر شهرستان‌ها را از ۵۶ به ۱۰۶ واحد افزایش داده و ساعت کاری این واحدها را افزایش داده است.

بر اساس این خبر، واحدهای ارزی، شعب ارزی ریالی و دوایر ارزی منتخب بانک تجارت از تاریخ شانزدهم تا بیست‌و‌چهارم شهریورماه از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۸ و در روزهای جمعه مورخ هجدهم و بیست‌و‌پنجم شهریورماه از ساعت ۸ الی ۱۶ بدون وقفه و تعطیلی نسبت به فروش ارز به متقاضیان اقدام می‌کنند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای خرید ارز اربعین با همراه داشتن اصل‌کارت ملی، دارا بودن کارت بانکی و شماره تلفن همراه به نام متقاضی و ارائه کد رهگیری سامانه سماح (سامانه ثبت‌نام زائر اربعین – کد ۱۰ رقمی) به نزدیک‌ترین واحد ارزی منتخب بانک تجارت در تهران و استان‌های مختلف کشور مراجعه کنند.

برای اطلاع از اسامی واحد‌های ارزی منتخب بانک تجارت اینجا را کلیک کنید.

http://tejaratava.ir/?p=63277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.