• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

۱۰۵ پروژه ریلی به دستور وزیر راه افتتاح شد

  • کد خبر : 13560
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
۱۰۵ پروژه ریلی به دستور وزیر راه افتتاح شد

تهران- تجارت آوا- امروز (یکشنبه) همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰۵ پروژه ریلی به ارزش یک‌هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانسی در چندین نقطه از کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مراسم افتتاح پروژه‌های راه آهن ایران هم‌زمان با دهه مبارک فجر امروز در ساختمان راه آهن و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

این پروژه‌ها شامل ۶ طرح در قالب ۵۱ پروژه حوزه فنی و زیربنایی به ارزش ۸۷۴ میلیارد تومان، پنج طرح در قالب ۱۱ پروژه ناوگان به ارزش ۳۹۷ میلیارد تومان، پنج طرح در قالب ۳۶ پروژه حوزه خدمات ساختمانی و ایستگاهی به ارزش ۴۸ میلیارد تومان و طرح هوشمندسازی و داده‌کاوی در قالب هفت پروژه به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان است.

افتتاح ١٠ طرح راه آهنی در تهران به ارزش سه میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال از جمله برنامه‌های امروز است.

ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح، نصب باکس‌های بتنی و بازسازی و به‌سازی خطوط ۹ پروژه در مناطق راه آهن تهران، شاهرود و سمنان، برخی دیگر از این پروژه‌هاست.

بازسازی و راه اندازی ماشین‌آلات مکانیزه ریلی، علائمی کردن ایستگاه‌ها در هفت پروژه در محورهای اصفهان، یزد، خراسان و شرق، ۱۱ پروژه در حوزه ناوگان، خرید ۱۹۷ دستگاه واگن باری نظیر ۷۳ دستگاه واگن لبه بلند چهار محوره و ۲۰ دستگاه واگن لبه بلند ۶ محوره، برخی دیگر از پروژه‌های افتتاحی امروز است.

همچنین اجرای ۳۴.۵ کیلومتر خطوط آنتنی، خرید ۲ دستگاه لکوموتیو، بازسازی چهار دستگاه لکوموتیو، خرید و نصب و راه اندازی ۱۸ جک بالابر ۴۰ تنی و نوسازی و بازسازی ساختمان ایستگاه‌های راه آهن کشور، از دیگر پروژه‌های مذکور است.

http://tejaratava.ir/?p=13560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.