• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها که باید جواب آنها را بدانید

  • کد خبر : 55509
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها که باید جواب آنها را بدانید
در کتاب 101 سوال برای یادگیری رمزارزها به سؤال های مورد نظر وابهامات شما پاسخ داده می شود.

دکتر سید مهداد خاتمی رئیس هیئت مدیره مدیا تجارت ایرانیان و بنیان گذار پلتفرم بیت اند اکس در خصوص کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها به گفت و گو پرداخته و توضیحاتی را در زمینه نگارش و انتشار این کتاب ارزشمند ارائه کرده است.
لطفا در مورد هدف نگارش این کتاب هم توضیحات جامع و کاملی بفرمایید.
به شخصه در این کتاب سعی کردم اطلاعات کلی در شاخه بلاکچین را به زبان ساده و دوستانه در اختیار همه عزیزان قراربدهم
این کتاب دایرهالمعارف فارسی کامل از دنیای زیبای رمز ارز ها است.
کتاب ۱۰۱سوال برای یادگیری رمز ارزها چقدر می تواند در آگاهی دهی و اطلاع رسانی مخاطبان خود موثر باشد؟
هدف اصلی این کتاب در هنگام نگارش آگاهی بخشی و آشنایی با انواع پلن های در آمد زایی کلاسیک بازار ارزهای دیجیتال بود و همان طور که مستحضر هستید در این دنیای زیبا انبوهی از اصطلاحات من درآوردی و ابداعی غلط است که پشت هر کدام علم ریاضی یا الگوریتم و یا ایده تئوری است که سعی کردم به کلیات بپردازم.
کسانی که قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارند با خواندن کتاب فوق چقدر می توانند در تصمیم گیری خود قاطع و با اطمینان باشند؟
به اعتقاد بنده هرکس باید استراتژی منحصر به فرد داشته و سعی کردم همه این موارد را با مخاطبین در میان بگذارم. به عنوان مثال بنده ریسک منطقی در بازار مالی را به شخصه ترجیح می دهم و در مدیریت سرمایه گذاری ۸۰ درصد ورودی را منوط به هولد کردم و برای سود بیشتر در قالب استیک کردن قرار دادم.
بطور کلی این بازار پر ریسک و بسیار تخصصی است بدون علم و اطلاعات به روز به هیچ وجه نباید وارد این بیزینس شد.
با توجه به اینکه دنیای ارزها گسترده ای برای خودشان دارند شما می فرمایید مطالعه این کتاب آیا مخاطبان می توانند راه درست را انتخاب کرده تا دچار مشکل نشوند؟
همان طور که اشاره کردم هر کس در استراتژی می‌تواند سلیقه ی شخصی خود را تخیل کند که برهمین اساس مدیریت سرمایه و انتخاب صحیح راه در نظام عرضه و تقاضا بسیار تاثیر گذار است.
کلام پایانی اینکه اگر بخواهیم به همه کتابها نمره بدهیم می توان گفت که هیچ کتابی ۱۰۰ نیست و هدف این کتاب هم آگاهی رسانی بیشتر است.
آموزش صحیح می‌تواند راه امن را به همه نشان داده و بستر راه امن را در مجموعه ای به نام بیت اندکس به صورت رایگان برای عموم مردم در چهار زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، ترکی و انگلیسی) فراهم کرده ایم که امیدوارم مثبت باشد.

http://tejaratava.ir/?p=55509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.