• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی روستاهای پلدختر هزینه شد

  • کد خبر : 13765
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی روستاهای پلدختر هزینه شد

خرم‌آباد – تجارت آوا – رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی و مقاوم‌سازی روستاهای تخریب شده بر اثر سیل، در لرستان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا تابش روز دوشنبه در حاشیه افتتاح دیواره ساحلی پلدختر در جمع خبرنگاران از تلاش رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی در جریان سیل پلدختر تقدیر کرد و اظهار داشت: ۲۰ هزار واحد مسکونی این شهرستان  نیز در جریان سیل ۹۸ بازسازی شد.

وی افزود: همچنین دیواره ساحلی پلدختر به دلیل همجواری با رودخانه کشکان به عنوان یکی از مهمترین پروژه های کشور محسوب می شود.

وی گفت: هیچ نهادی مسوولیت احداث این دیواره را نمی پذیرفت اما امروز فاز اول آن به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر به اتمام رسید و عملیات اجرایی فاز دوم آن آغاز شد.

فاز اول دیواره ساحلی شهر پلدختر به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر، میانگین ارتفاع یکهزار  متر، ۱۰۰ شمع و با سازه بتنی آرمه و اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان تکمیل شده است و امروز با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بهره برداری شد.

برای اجرای ادامه دیواره ساحلی پلدختر به طول حدود یکهزار متر از منطقه سازمانی ها تا پایین شهر، ۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

http://tejaratava.ir/?p=13765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.