• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

گیلان؛ مقصد هفدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

  • کد خبر : 86193
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
گیلان؛ مقصد هفدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

مهدی قمصریان به همراه تعدادی از مدیران و معاونین در سی‌ام اردیبهشت به گیلان سفر کرد.

مدیرعامل صندوق و همراهان در این سفر با مقامات استانی دیدار و از شعبه صندوق در رشت بازدید کردند.مهدی قمصریان در این سفر با مقامات قضایی از جمله سیف اله مسرور “معاون قضایی رییس کل دادگستری”، مهرداد دارسرایی “معاون قضایی رییس کل دادگستری “، و مقامات انتظامی از جمله حسین محمد پور “معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان”، حامد محمدی نژاد “معاون نیروی انسانی فرمانده انتظامی”، محمود امیدی “نماینده پلیس راه” ، علیرضا قلی زاده “نماینده پلیس راهور” دیدار کرد.

وی همچنین با مقامات استانی از جمله بهروز جلاثی “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان”، مهدی نیازمند “مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان”، علیرضا نوروزی بهمبری “مدیر کل امور اقتصادیی و دارایی”،آسیه قاسمی معاونت اقتصادی “، محمد سیف نژاد “معاونت مالی و رییس خزانه استان”، غلامرضا آزاد بر “مدیر حراست وزارت اقتصاد و دارایی” دیدار و گفتگو کرد.

محورهای اصلی دیدارها بررسی وضعیت موجود و راهکارهای افزایش همکاری‌ها و بهبود خدمات صندوق در سطح استان بود.مصاحبه با صدا و سیمای استان و بازدید از شعبه صندوق در رشت از دیگر برنامه های مدیرعامل در این سفر بود.

قمصریان در بازدید از شعبه، ضمن گفت‌وگو و بررسی فعالیت های شعبه و قدردانی از فعالیت‌های متعهدانه همکاران، بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به مراجعین تاکید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=86193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.