• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

گل‌گهر عضو دائم انجمن بین‌المللی تامین‌اجتماعی شد

  • کد خبر : 55460
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
گل‌گهر عضو دائم انجمن بین‌المللی تامین‌اجتماعی شد

مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت گل‌گهر از عضویت دائم این شرکت در انجمن بین‌المللی تامین اجتماعی (ISSA MINING) خبر داد.

مهندس حمزه اله‌بخش، یکی از استراتژی‌های تحقق چشم انداز مورد نظر سازمان مذکور (چشم‌انداز صفر: ZERO VISION) شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر را برقراری ارتباط و عضویت در مجامع بین‌المللی به منظور کسب تجارب و رهنمودهای جهانی در حوزه ایمنی و سلامت خواند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص و پیوستن به انجمن ISSA MINING نتیجه داده است، گفت: انجمن بین‌المللی تامین اجتماعی ISSA در سال ۱۹۲۷ تحت نظارت سازمان بین‌المللی کار از سازمان‌های تابعه سازمان ملل، تاسیس شد و بالغ بر ۳۲۰ سازمان برجسته از ۱۶۰ کشور جهان در آن عضویت دارند و مقر آن در ژنو سوئیس است.

اله‌بخش افزود: ISSA یک سازمان بین‌المللی پیشرو در جهان برای موسسات تامین اجتماعی، دپارتمان‌ها و سازمان‌های حاکمیتی است که از طریق رهنمودهای حرفه‌ای، دانش تخصصی، خدمات و پشتیبانی، تعالی را در مدیریت تأمین اجتماعی ارتقاء می‌بخشد تا اعضای خود را قادر سازد سیستم‌ها و سیاست‌های پویای تأمین اجتماعی را توسعه دهند.

مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست گل گهر درباره ISSA گفت: ۶ تریلیون دلار توسط اعضاء این سازمان در حوزه ایمنی، سلامت و رفاه سرمایه‌گذاری شده است و ۳ میلیارد نفر توسط اعضای آن تحت پوشش قرار گرفته‌اند و بیش از ۶۰۰ شیوه‌نامه در پایگاه داده انجمن موجود است.

وی افزود: نهاد مرتبط با این سازمان در ایران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این انجمن، کمپینی را در جهان با نام VISION ZERO (چشم انداز صفر) راه‌اندازی کرده که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر چشم‌انداز حوزه OH&S خود را بر این اساس تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه از دبیر کل این انجمن برای حضور در دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی که در آینده نزدیک به میزبانی گل‌گهر برگزار می‌شود دعوت شده است، گفت: این دعوت به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات این انجمن در سه حوزه ایمنی، سلامت و رفاه و تشریح چگونگی دستیابی به چشم‌انداز صفر صورت گرفته است.

http://tejaratava.ir/?p=55460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.