• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است

  • کد خبر : 67668
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است

علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه و محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر شرکت به مناسبت ۱۸ آبان ماه روز کیفیت، با بازدید از قسمت های فولادسازی، نورد ۵۰۰، نورد ۶۵۰ و نورد ۳۰۰ و اهدا شاخه گل به کارکنان این بخش ها، از زحمات و تلاش آنها در جهت بهبود کیفیت محصولات شرکت قدردانی کردند .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، رضوانیان با اشاره به این که کیفیت در واقع خواسته ای است که مشتری از محصولات ذوب آهن اصفهان طلب می کند، گفت: محصولات این مجتمع عظیم صنعتی از دیر باز دارای بهترین کیفیت بوده زیرا این یک وجه غیر متمایز از تولیدات شرکت است و باید گفت کیفیت مطلوب همیشه همراه تولیدات ذوب آهن بوده است .
وی با اشاره به این که کیفیت محصولات ذوب آهن حاصل تلاش تمامی کارکنان است، افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان نماد خودباوری در صنعت کشور، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، همچون دانشگاه نیز عمل کرده و نیروهای متخصصی در آن تربیت شده اند که نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارند .
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت: رضایت مشتری، دوام محصولات، بی نقص بودن و تولیدات مطابق با نیاز مشتری از عواملی است که باعث شده کیفیت محصولات ذوب آهن همواره بالاترین میزان رضایت را در بین محصولات فولادی کشور داشته باشد .
مدیر یفیت فراگیر شرکت نیز گفت: علی رغم تنوع محصولات ذوب آهن اصفهان در چند سال اخیر آمار رضایت مشتریان همواره صعودی بوده و این نشان از تلاش کارکنان در کسب رضایت مشتریان و نظارت کامل بر محصولات تولیدی شرکت دارد.
شایان ذکر است در این بازدیدها معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیر کیفیت فراگیر شرکت با تلاشگران بخش های مذکور در خصوص مسائل مختلف شرکت  به گفتگو پرداختند .

http://tejaratava.ir/?p=67668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.