• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 21683
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می‌شود
بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، به صورت آنلاین و نیمه حضوری، برگزار می‌شود.

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، به صورت آنلاین و نیمه حضوری، برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه‌هایی همچون راه‌اندازی 5G و مطالعات 6G می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، از ۲۸ تا ۳۰ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و نیمه‌حضوری برگزار می‌شود و با سخنرانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، خاتمه می‌یابد.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ خدمات نسل پنجم تلفن‌همراه (۵G) در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌های نوآورانه در صنعت برق و مخابرات، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین تلفن‌همراه مانند خدمات ۵G و مطالعات در زمینۀ فناوری نسل ششم (۶G)، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، تجربه‌های راه‌اندازی مرکز نوآوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نوآوری، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب فارغ‌التحصیلان نخبۀ دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.
در این کنفرانس که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق، از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و تخصصی، ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق پژوهشگران برنامه‌ریزی شده ‌است، برنامه‌های جنبی شامل دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، میزگرد تخصصی و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین و نیمه‌حضوری انجام می‌شود.
دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت، در اختتامیۀ این کنفرانس، با موضوع «تحول دیجیتال؛ دروازه‌ای به آیندۀ تمام دیجیتال» سخنرانی می‌کند.
همچنین در میزگردهای برنامه‌ریزی شده در قالب این کنفرانس، مدیران بخش‌های مختلف ایرانسل در زمینه‌هایی همچون «بومی‌سازی صنعت ICT؛ دستاوردهای نوین اپراتورهای موبایل» و «فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و اشتغال در صنعت برق و مخابرات»، با حاضران به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
در کارگاه جانبی این کنفرانس با عنوان «شبکه‌های موبایل و بهینه‌سازی رادیویی آن» نیز، ایرانسل تجربیات خود در این زمینه را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته و پاسخگوی پرسش‌های آنان است.
اطلاعات بیشتر دربارۀ بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، در وب‌سایت این کنفرانس به نشانی iceeconf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=21683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.