• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

کمک های بانک ملی ایران برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد

  • کد خبر : 52058
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کمک های بانک ملی ایران برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد

بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز در آستانه عید سعید فطر، محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در ستاد دیه کشور یک فقره چک به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد به صورت کمک بلاعوض در اختیار این ستاد قرار داد تا زندانیان به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

علی شمس رئیس ستاد دیه کشور ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، گفت: این ستاد تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانیانی را که صرفا به جهت عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند، در حد توان خود آزاد کند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در این جلسه با بیان این که در این راه از تمام خیرین انتظار داریم در حد وسع و توانایی خود این ستاد را یاری کنند، اظهار داشت: طی سال ۹۹ تعداد ۵۰ محکوم مالی و متعهد به پرداخت دیه از محل کمک های بانک ملی ایران از بند زندان رهایی یافتند.

وی یادآور شد: بانک ملی ایران یکی از مراکز و مجموعه هایی است که همواره در این امر خیر پیشتاز بوده و حمایت های لازم را به عمل آورده است. 

 محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران در این مراسم نیز با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بانک ملی ایران در عمل به مسئولیت های اجتماعی کمک و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است، یادآور شد: این بانک از محل منابع قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ با ارائه تسهیلات و در سال ۹۹ با اختصاص دو میلیارد ریال کمک بلاعوض نقدی در این امر خیر مشارکت کرده است. 

گفتنی است: خیران سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند، به شماره حساب ۵۵۵۵۵ شعبه آیت اله طالقانی نزد بانک ملی ایران از طریق تمامی شعب، دستگاه های خودپرداز، همراه بانک و سامانه های برخط به حساب ستاد دیه کشور واریز کنند.

http://tejaratava.ir/?p=52058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.