• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

کمپین مسولیت اجتماعی فام با عنوان “قدردانم” آغاز شد

  • کد خبر : 14852
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۲۱
کمپین مسولیت اجتماعی فام با عنوان “قدردانم” آغاز شد

کمپین مسوولیت اجتماعی اپلیکیشن فام با عنوان “قدردانم” آغاز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل، این کمپین که از روز ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) آغاز شد، با هدف ترغیب کاربران به نصب، وفادارسازی و در راستای یک پیام فرهنگی با مضمون قدردانی از عزیزان و انسان های زحمتکشی که به نوعی در زندگی ما نقش داشته اند برگزار می شود.
در بازه برگزاری این کمپین که در مناسبت های مهمی همچون ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، اعیاد شعبانیه و در آستانه یک¬سالگی زحمات و جانفشانی¬های کادر درمان برگزار شده، شرکت کنندگان با شرکت در یک بازی به شکل جدول کلمات متقاطع سه صفت بارز این شخصیت های نیکو را تشخیص داده و با تشخیص هر صفت ۲۰ امتیاز و با انجام هر تراکنش در فام ۱۰ امتیاز قرعه کشی دریافت خواهند کرد. جوایز این جشنواره شامل: یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی، سه عدد گوشی هوشمند و سه عدد ساعت هوشمند .
کاربران می توانند تا هر زمان که سه صفت را درست تشخیص دهند در بازی شرکت کنند و پس از کسب امتیازات کامل، با نصب اپلیکیشن فام از امتیازات کسب شده برای شرکت در قرعه کشی بهره مند شوند. لازم به ذکر است اپلیکیشن فام از جمع ترین اپلیکیشن های پرداخت کشور محسوب شده که در نسخه جدید از ویژگی های متمایز و برجسته خود نظیر دستیار صوتی رونمایی کرده است که در نوع خود در میان اپلیکیشن های پرداخت کشور بی نظیر است. این جشنواره تا روز ۲۱ اسفند روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ادامه دارد و شما می توانید با مراجعه به صفحه fampayment.com در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهره مند شوید. قرعه کشی این جشنواره هفته آخر اسفند به صورت پخش زنده از اینستاگرام اپلیکیشن فام پخش خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=14852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.