• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خبرداد؛

کلنگ‌زنی طرح فولادسازی همزمان با سفر ریاست جمهوری

  • کد خبر : 83094
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
کلنگ‌زنی طرح فولادسازی همزمان با سفر ریاست جمهوری
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به خوزستان پروژه فولادسازی کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی در گفتگو با روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را سال رشد تولید و مهار تورم نامیدند که امید است با تلاش پرسنل این سال برای فولاد اکسین همراه با موفقیت‌های چشمگیر باشد.

وی افزود: پس از سالها تلاش با حمایت های همه جانبه سهامداران محترم شرکت، مورخ ۷ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان، پروژه فولادسازی این شرکت کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در ادامه مطلب فوق گفت: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و تلاش همه جانبه کارکنان شرکت در زمان پیش‌بینی شده این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین کمک بزرگی در حوزه اشتغالزایی به خوزستان خواهد کرد و این شرکت وظیفه خود می‌داند در کنار رشد تولید، اشتغالزایی و کمک به اقتصاد استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز که جزء تکالیف خود می‌داند گام بردارد.

علی محمدی اظهار کرد: با اجرای طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان در سالهای پیش رو شاهد تحقق ظرفیت اسمی کارخانه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این شرکت در زنجیره مجصولات فولادی قرار دارد اما تولیدکننده محصولی با ارزش در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که علاوه بر ارزآوری، قطع وابستگی به خارج کشور را فراهم کرده است.

محمدی با بیان اینکه اخیرا پنج محصول جدید به سبد تولیدی فولاد اکسین اضافه شده است، گفت: محصولات این شرکت به بازارهای تجاری ۱۸ کشور از سه قاره دنیا صادر می شود . این درحالی است که باید بازارهای صادراتی جدید دیگری شناسایی شود تا زمینه برای ارزآوری بیشتر محصولات تولیدی فراهم شود.

http://tejaratava.ir/?p=83094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.