• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

کسب رتبه اول در ارزیابی اکترونیک شدن خدمات

  • کد خبر : 18240
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کسب رتبه اول در ارزیابی اکترونیک شدن خدمات
دکتر روحاني رئيس جمهور محترم جمهوري اسلامي ايران ، در آئين رونمايي سامانه هاي توسعه دولت الکترونيک از رئيس کل بيمه مرکزي تقدير کرد .

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی ، به نقل از بیمه مرکزی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری ، در آئین رونمایی از سامانه های توسعه دولت الکترونیک با تشریح مجموعه فعالیت های صورت گرفته این حوزه در دولت تدبیر و امید افزود : به دلیل مصوباتی که در اجرای فن آوری های اطلاعات داشتیم برای دولت و ملت ایران روز بزرگ و مبارکی بود .

وی با بیان این مطلب که بیستمین جلسه شورای اجرای فن آوری اطلاعات کشور با محوریت ارتقای سطح خدمات رسانی الکترونیکی برگزار شد ، خاطر نشان کرد که ما اعتقاد داریم که زندگی مردم باید بر مبنای شرایط نوین جهانی پایه ریزی شود.

رئیس جمهوری در عین حال تاکید کرد زندگی مردم امروزه کاملا متحول شده و شرایط قبلی و سنتی دستخوش تغییر شده است و خوشبختانه با تلاش این دولت هوشمند سازی دامنه بسیار وسیع تری را به خود گرفته و فعالانه به پیش می رود . در این مراسم رئیس جمهور از خدمات شایسته بیمه مرکزی در راستای گسترش خدمات الکترونیک در صنعت بیمه با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر غلامرضا سلیمانی و همکاران برای تکمیل زیر ساخت های دولت الکترونیک قدردانی کرد .

دکتر روحانی در این لوح از دولت الکترونیک هوشمند به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید یاد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=18240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.