• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

کسب رتبه اول بیمه پاسارگاد از نظر شاخص فروش در گروه مؤسسات بیمه ای در رتبه بندی شرکت های برتر ایران

  • کد خبر : 74222
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
کسب رتبه اول بیمه پاسارگاد از نظر شاخص فروش در گروه مؤسسات بیمه ای در رتبه بندی شرکت های برتر ایران

شرکت بیمه پاسارگاد در بیست و پنجمین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، از نظر شاخص فروش در «گروه مؤسسات بیمه ای» رتبه اول را کسب کرد.

در تازه ترین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی که به معرفی شرکت های برتر ایران اختصاص دارد، بیمه پاسارگاد در شانزدهمین سال فعالیت خود توانست رتبه اول را به عنوان تنها شرکت بیمه در بین گروه موسسات بیمه ای طبق ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی با تکیه بر دانش، نوآوری و خلاقیت به دست آورد.

بر اساس این گزارش ، سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و پنجمین سال متوالی ، فهرست شرکت های برتر کشور را بر اساس عملکرد آن ها با حضور مقامات، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی در روز دوشنبه سوم بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما اعلام کرد.

بر این اساس، بیمه پاسارگاد بین شرکت های بزرگ کشور “رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه موسسات بیمه ای” را به دست آورده است. بیمه پاسارگاد از جمله شرکت هایی بوده است که در سال های متمادی در این رتبه بندی ، نامش جزو ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار داشته است.

گفتنی است، در این رتبه بندی شاخص های گوناگونی از نظر شاخص های بهره وری، شاخص های سودآوری و عملکرد، شاخص های اندازه و رشد شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین این رتبه بندی که شرکت های بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی کشور و گروه های صنعتی ، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی انجام می شود.

بیمه پاسارگاد طی سال های فعالیت خود با بهره مندی از شبکه گسترده فروش، کارشناسان متخصص و کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۹۰ شعبه و ۲۹۴۸ نمایندگی فعال حقیقی ، ۳۳ نماینده حقوقی و ۴۱،۳۴۰ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه، رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=74222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.