• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

کسب تندیس سرآمدی در فعالیت های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی توسط سیمیدکو

  • کد خبر : 79753
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کسب تندیس سرآمدی در فعالیت های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی توسط سیمیدکو

همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) به عنوان شرکت سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با حضورآقایان، احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس ، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از دانشجویان و اساتید این حوزه برگزار شد.

در این همایش از شرکت‌های فعال و سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی با رویکرد اهتمام به مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و زیست محیطی کشور تقدیر به عمل آمد.
شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) از پیشگامان حفظ و حراست از محیط زیست با اجرای پروژه های بزرگ زیست محیطی و بازیابی و احیای آب در کشور است که در این همایش از محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت نیز تجلیل شد.

http://tejaratava.ir/?p=79753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.