• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

کاهش ۶۳ درصدی پرونده‌‌های تخلفات اداری کارکنان پست‌‌بانک‌‌ ایران در دو سال گذشته

  • کد خبر : 38105
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کاهش ۶۳ درصدی پرونده‌‌های تخلفات اداری کارکنان پست‌‌بانک‌‌ ایران در دو سال گذشته

جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی پست‌بانک‌ایران از کاهش ۶۳ درصدی تعداد پرونده‌های تخلفات اداری کارکنان بانک در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: پرونده‌های مفتوح کارکنان پست‌بانک‌ایران در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، از ۱۳۶ پرونده در سال ۱۳۹۸، به ۵۱ پرونده در سال گذشته کاهش یافته و این روند کاهشی در سال جدید نیز ادامه دارد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، مقصودی با اعلام این خبر افزود: افزایش نظارت و آموزش کارکنان نقش بسزایی در کاهش پرونده‌های تخلفات اداری داشته است.

 مقصودی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات اداری به دلیل عدم آشنایی با قوانین و مقررات اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در پست‌بانک‌ایران طی دو سال گذشته در ۱۱ عنوان از ۱۷ عنوان مورد بررسی تخلفات اداری، هیچ پرونده ای ثبت و گزارش نشده است.

 مدیر امور حقوقی و نظارت با بیان اینکه روند کاهش تخلفات اداری با توجه به اصول ۱۲گانه ابلاغی ریاست جمهوری حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری، اقتصادی انجام می شود ادامه داد: راهکارهای عملیاتی برای تحقق این اصول در بانک تهیه و اعلام شده است و با تسهیل فرآیندها، فرهنگ‌سازی و نظارت همگانی موثر و کارآمد و برخورد دقیق و قاطع می توان به کاهش هر چه بیشتر تخلفات کمک کرد.

مقصودی افزود: در سال‌جاری، با رویکرد پیشگیرانه و تقویت نظارت‌ها، از فعالیت سالم کارکنان حمایت بیشتری می‌شود.

 مدیر امور حقوقی و نظارت پست‌بانک‌ایران با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه در اعمال نظارت بر تخلفات کارکنان بانک گفت: باید از کارکنان این بانک برای کاهش پرونده‌‍‌های تخلفاتی اداری تقدیر کرد، زیرا این موفقیت حاصل مشارکت مسئولانه، تعامل و همراهی متعهدانه تمام کارکنان دلسوز بانک است.

http://tejaratava.ir/?p=38105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.