• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
طالبی مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در حاشیه بازدید خبرنگاران از چادرملو:

کارگران ستون اصلی ایجاد رشد و پیشرفت در توسعه چادرملو هستند

  • کد خبر : 51875
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
کارگران ستون اصلی ایجاد رشد و پیشرفت در توسعه چادرملو هستند
مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو ضمن تبریک هفته کارگر، گفت: کارگران با تمام توان خود در جهت توسعه و پیشرفت در سنگرهای تولید و صنعت تلاش می‌کنند.

حسین طالبی مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو در حاشیه بازدید خبرنگاران از مجتمع چادرملو ضمن تبریک هفته کارگر، گفت: کارگران با تمام توان خود در جهت توسعه و پیشرفت در سنگرهای تولید و صنعت تلاش می‌کنند.

‎وی افزود: از مهمترین اقداماتی که با مدیریت عالی شرکت چادرملو انجام می‌شود، رسیدگی به موضوع معیشت کارگران است؛ در این شرکت علاوه بر توجه به زندگی کارگران اقداماتی در زمینه مسائل بهداشتی، ایمنی در کار و ارائه کمک هزینه‌های مناسب در دوره های مختلف علاوه بر حقوق دریافتی که در قانون پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

طالبی ادامه داد: همچنین تلاش می‌شود امکانات و تسهیلاتی ارائه شود تا بتوان در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، بخشی از این مشکلات از روی دوش کارگران برداشته شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحد مسکونی برای کارگران پیش‌بینی شده و تعاونی هایی برای تحقق این مهم تشکیل شده که امیدواریم با مساعدت مسئولان منطقه زمین مناسب ساخت مسکن در اختیار قرار گیرد تا با تامین مسکن شهری موجب آسایش خاطر خانواده های کارگران چادرملو شود.

مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو، اضافه کرد: علاوه بر این از زمان شروع شیوع ویروس کرونا تمام امکانات بهداشتی و درمانی اعم از آزمایش، خدمات درمانی برای کارگران و خانواده آنها به صورت رایگان ارائه می شود، سبدهای کمک معیشتی نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا بتوان به نوعی مشکلات اقتصادی کارگران را رفع کرد.

طالبی درباره بیمه کارگران نیز توضیح داد: بیمه به صورت کامل مصرح در قانون اجرا می‌شود؛ از آنجا که بخش اعظم نیروها پیمانکاری هستند آنها نیز مکلف به تبعیت از قوانین کار می باشند.

طالبی تصریح کرد: فروشگاه های تعاونی برای رفاه کارگران ایجاد شده که می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاهها تأمین کنند و هزینه آن را به صورت اقساط و با کمترین سود پرداخت کنند به طوری که نیاز نباشد مایحتاج روزانه، لوازم خانگی برای جهیزیه و … را از بیرون تهیه کنند.

وی درباره شرایط ایمنی کارگران نیز افزود: ما شعار اول ایمنی بعد کار را به معنای واقعی در مجتمع های معدنی و صنعتی سرلوحه امور قرار داده ایم و علاوه بر مراقبت های فیزیکی، تلاش می شود با مراقبت های پیشگیرانه و برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت متوالی و تامین تجهیزات لازم ضریب ایمنی را افزایش دهیم.

مدیرروابط عمومی شرکت چادرملو تصریح کرد: در صورت بروز حادثه در شرکت در اولین فرصت و براساس توان شرکت و بنا به دستورات هیئت مدیره و مدیرعامل بهترین امکانات و تجهیزات تامین خواهد شد همچنین در طول درمان به خانواده کارگران رسیدگی کامل می شود.

مدیر روابط عمومی چادرملو درباره افزایش حقوق کارگران در سال جدید توضیح داد: موضوع افزایش حقوق کارگران با دستور مدیر عامل شرکت و طبق دستورالعمل وزارت کار به تمام پیمانکاران ابلاغ و در حال اجرا می باشد.

‎وی افزود: تاکید هیئت مدیره و مدیرعامل مجموعه توجه به کارگر به عنوان عنصر اصلی تولید است چرا که اگر به مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کارگران توجه نشود راندمان پایین خواهد آمد.

طالبی درباره استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها نیز توضیح داد: در سال‌های اخیر یکی از موضوعاتی که مدنظر شرکت قرار گرفته حرکت به سمت بهره گیری از تکنولوژی های نوین است که در همین راستا همکاری‌های مستمری با دانشگاه های فنی و تخصصی کشور از جمله امیرکبیر انجام گرفته در این دانشگاه مرکز نوآوری و تکنولوژی چادرملو ایجاد شده که افراد صاحب طرح، ایده و خلاقیت می‌تواند به این مرکز مراجعه کرده و به منظور افزایش بهره وری، ایده خود را ارائه دهند.

وی درباره اقدامات مجموعه چادرملو در خصوص کاهش آلودگی محیط زیست، گفت: اقدامات بسیاری در این زمینه انجام گرفته تا خروجی احتمالی آلوده زا کاهش در این راستا از فیلترهای مناسب و تجهیزات به روز استفاده می‌شود.

وی درباره مسئولیت های اجتماعی چادرملو گفت: برای تقویت زیرساخت هایی مانند آب، جاده، برق، بیمارستان، مرکز فرهنگی، درمانی، آموزشی و مذهبی و آنچه برای توسعه منطقه و آسایش مردم تلاش می‌شود.

به گفته طالبی ۹۰ درصد پرسنل مجموعه چادرملو از استان یزد هستند.

گفتنی است بازدید خبرنگاران از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در قالب چهارمین مرحله سلسله بازدیدهای میدانی «راهیان پیشرفت» از واحدهای صنعتی و معدنی کشور به همت مرکز ارتباطات وزارت صمت صورت گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=51875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.