• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5
در سفر مدیرعامل بنیاداحسان انجام شد؛ در سفر مدیر عامل بنیاد احسان به استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

کاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 38757
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان وبلوچستان
درجریان سفر مدیرعامل بنیاد احسان به استان سیستان و بلوچستان بخشی از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام در این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل بنیاد احسان در حاشیه این سفر گفت: تلاش کردیم با همکاری گروه‌های جهادی مردمی و متخصص، طرح‌های محرومیت‌زدایی را سرعت ببخشیم. همچنین در جلسه با مسئولین استانی در خصوص راه‌حل مسائل استان و کمک‌های بنیاد احسان گفت‌وگو کردیم.

سعید سلیمانی از راه‌اندازی کاروان عدالت آموزشی و ورود به این حوزه در استان سیستان و بلوچستان خبر داد وگفت: هدف این کاروان ایجاد ارتباط و هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های جهادی مرتبط به بحث آموزش و بررسی دقیق‌تر از شرایط هر استان و منطقه و نیازهای آن است و تاکنون چندین تفاهمنامه در زمینه عدالت آموزشی، هوشمندسازی مدارس و توانمندسازی معلمین یا آموزش و پرورش امضا شده و چندین طرح نیز با همکاری گروه‌های جهادی برنامه‌ریزی شده است. 

سلیمانی افزود: در ادامه طرح عدالت آموزشی امروز مدرسه “رویش احسان” با ظرفیت ۳ کلاس و ۵۰ دانش‌آموز با حضور خیرین و مسئولان استانی افتتاح شد، همچنین تفاهمنامه تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امضا شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص آغاز مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان نیز گفت: امروز با کمک خیرین و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان نیز در سیستان و بلوچستان آغاز شد که طی آن ۳۵ تن گوشت گوسفندی در قالب ۷۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از جمله کودکان دارای سوءتغذیه و زنان باردار توزیع شد.

وی همچنین از آغاز پویش “احسان زندگی” خبر داد و گفت: این پویش با هدف آبرسانی در مناطق دارای تنش آبی آغاز شده که در اولین گام ۳ دستگاه تانکر سیار با ظرفیت ۴۲ هزار لیتر افتتاح و بروزرسانی شد.

در حاشیه این سفر مدیرعامل بنیاد احسان با امام جمعه سیستان و بلوچستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام از مناطق محروم و روستایی گفت: مسئله بحران آب و اشتغال مردم از جمله مهمترین مسائل این استان است که باید از ظرفیت‌های مختلف استان از جمله بازارچه‌های مرزی برای راهگشایی در این مسائل استفاده کرد.

http://tejaratava.ir/?p=38757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.