• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل در هتل المپیک تهران برگزار می شود

  • کد خبر : 73346
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل در هتل المپیک تهران برگزار می شود
چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، پاک کننده، سلولوزی و ماشین آلات وابسته سوم تا ششم بهمن ماه سال جاری در سایت نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار می شود.

رحیم کوهی مدیر عامل شرکت آذر غرفه نازنین و برگزار کننده چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل در این خصوص گفت: نمایشگاه ایران بیوکل با توجه به جایگاه راهبردی برگزاری نمایشگاه در توسعه اقتصادی کشور، افزایش صادرات، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و همچنین فراهم آوردن فرصت برای همکاری جامعه شویندگان، لوازم آرایشی و بهداشتی، پاک کننده، سلولوزی و ماشین آلات برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه، چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع برگزار خواهد شد، گفت: بیش از ۶۰ شرکت داخلی فعال در بخش های مختلف صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، پاک کننده، سلولوزی و تولید کننده ماشین آلات مربوطه در زمان برگزاری نمایشگاه محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه ایران بیوکل را حمایت از تولید کنندگان، کارآفرینان، مصرف کنندگان، ایجاد اشتغال و گسترش کسب و کار در کشور و در جهت تحقق شعار «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» عنوان کرد.

کوهی اهداف دیگر نمایشگاه ایران بیوکل را ایجاد بازاریابی جهت کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی و خارجی توسط تولیدکنندگان و صادرکنندگان ذکر کرد و گفت: نشست تخصصی رویکردها و ضرورت ها در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، پاک کننده، سلولوزی و ماشین آلات نیز با حضور کارشناسان و متخصصان این بخش برگزار خواهد شد.

وی افزود: تولید کنندگان داخلی دانش فنی و ظرفیت تولید محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی، پاک کنندها و حتی ساخت ماشین آلات این صنعت را به صورت انبوه دارند و تنها نیاز آنها واردات و استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا است.

کامران آرین منش مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل نیز با اشاره به اینکه، چهار کارگاه آموزشی نیز برای علاقمندان، مخاطبان و شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه آموزشی صادرات به عراق با حضور دکتر مهدی نجات نیا رایزن سابق ایران در عراق سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهارم بهمن ماه کارگاه آموزشی صادرات به روسیه نیز با حضور دکتر ایرج زارعی رایزن سابق ایران در روسیه و ونزوئلا در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

آرین منش گفت: کارگاه آموزشی صادرات به پاکستان با حضور دکتر نعمتی رایزن سابق ایران در پاکستان پنجم بهمن و کارگاه آموزشی صاردات به افغانستان نیز ششم بهمن ماه با حضور دکتر کوروش بهشتی کارشناس امور صادرات و واردات و دکتر مظفر ناصری کارشناس ارشد صادرات و واردات وزارت صمت برگزار خواهد شد.

نیلوفر خدابخش دبیر چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل نیز با اشاره به اینکه، انجمن پخش ایران اسپانسر معنوی چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل است، گفت: شرکت خوشه آرایشی، بهداشتی و شوینده استان البرز، انجمن سلولوزی و بیش از ۱۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ایران بیوکل حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در کارگاه های آموزشی نیز می توانند جهت ثبت نام با شماره همراه ۰۹۳۵۲۴۹۹۹۷۶ تماس گرفته و نام و مشخصات خود را اعلام نمایند.

چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی پاک کننده، سلولوزی(ایران بیوکل) از سوم تا ششم بهمن ماه سال جاری در سایت نمایشگاهی هتل المپیک تهران و از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=73346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.