• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

چهارمین جلسه هم اندیشی مدیران شعب با مدیرعامل و مدیران بیمه میهن

  • کد خبر : 13755
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
چهارمین جلسه هم اندیشی مدیران شعب با مدیرعامل و مدیران بیمه میهن
در ادامه هم اندیشی مدیرعامل و مدیران بیمه میهن با رؤسای شعب، چهارمین جلسه امروز به صورت ویدیو کنفرانس با شعب استان های یزد، کرمان و هرمزگان برگزار شد و عملکرد و مسائل این شعب مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جسله در مورد برنامه ها، فعالیت ها و عملکرد این شعب بحث و تبادل نظر شد و مسئولان شعب گزارشی از وضعیت شعبه متبوع ارائه و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد حوزه متبوع و رفع پاره ای از مشکلات بیان و بر همفکری برای رشد و اعتلای شرکت تأکید کردند.

دکتر مصطفوی در این جلسه با سپاسگزاری از تلاش های همکاران این شعب، بر رفع و رجوع مسائل و مشکلات شعب و شبکه فروش تأکید و توصیه های لازم را به ایشان ارائه کرد و گفت لازم است مسئولان شعب مطالبات و نیازهای خود را برای بررسی بیشتر مکتوب به ستاد ارسال نمایند.

دکتر مصطفوی گفت تامین اطمینان و آرامش بیمه‌گذاران در گرو فعالیت حرفه ای، سالم و مطمئن شبکه فروش است و یکی از اولویت‌های بیمه میهن را تقویت و گسترش شبکه فروش و رسیدگی به مسائل و خواسته های آنها دانست و بر تقویت کیفی و کمی این شبکه، جذب نمایندگان فعال و کارآمد، رویکرد به مسآله خرده فروشی و اصلاح ترکیب پورتفوی تأکید کرد.

وی همچنین بر تلاش وافر در ایام باقی مانده از سال و لزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد و پیشــبرد اهـداف شـرکت تأکید کرد و گفت بیمه میهن نیازمند خلاقیت و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید و ترکیب پرتفوی مناسب نیازهای مردم را تامین و برای شرکت نیز درآمدزایی کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=13755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.