• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

چرخش بیمه معلم، از رقابت در قیمت به خدمات پس از فروش

  • کد خبر : 65060
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
چرخش بیمه معلم، از رقابت در قیمت به خدمات پس از فروش

بیمه معلم با راهبرد جدید تمرکز بر خدمات پس از فروش در دو لایه طراحی محصول و خدمت رسانی در زمان پرداخت خسارت، فصل جدیدی از حفظ مشتریان و خدمات پس از فروش را رقم زده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم : سالهاست پس از آزادسازی تعرفه ها برخی شرکتهای بیمه بر ارائه تخفیف در حق بیمه و رقابت در اعلام قیمت پایین متمایل شدند،،،

اگر چه پرداخت حق بیمه کمتر برای مشتریان جذابیت دارد اما بخصوص در قرارداد های گروهی بزرگ ارائه قیمت زیر نرخ حق بیمه فنی می تواند موجب زیان بیمه گر شود.

در همین راستا بیمه معلم در استراتژی راهبردی خود‌ تلاش کرده به جای تمرکز بر قیمت کمتر و تخفیف ، بر خدمات پس از فروش تاکید داشته باشد و بطوریکه برای حفظ مشتریان وفادار به ارائه سرویس بهینه توجه کند.

از آنجا که مشتریان بیمه ای نسبت به نحوه پرداخت خسارت از سوی صنعت بیمه انتقاداتی داشته اند،،، بسیاری از بیمه گذاران به این نتیجه رسیده اند که ملاک آنها فقط پرداخت حق بیمه کمتر نباشد بلکه به دنبال خدمات مطلوب باشند.

بر این اساس بیمه معلم استراتژی خود را بر ارائه خدمات متفاوت تر و دسترسی راحت تر مشتری به کارشناسان در حوزه خسارت بنا نهاد.

گفتنی است از سال گذشته این اقدامات آغاز شد به صورتی که در سالروز تاسیس، طرح ویژه مشتریان اجرا و از مشتریان قدیمی و وفادار تقدیر شد .

این گزارش می افزاید: در سال جدید ارائه خدمات، ابتدا محصولات مورد نیاز جامعه هدف، توسط واحد توسعه بازار شناسایی شده و سپس محصول مورد نیاز طراحی می شود.

خاطر نشان میسازد بیمه نامه دیگری که بیمه معلم در دستور کار قرار داده است : بیمه نامه E-Card  است

این بیمه نامه که پوشش بیمه ای در قبال برداشت ناشی از سرقت کارت های هوشمند بانکی یا  هر نوع سوء استفاده احتمالی بدون اطلاع دارنده کارت از سامانه معرفی شده بانک متبوع مطابق مقررات جاری در یک تراکنش را در بر می گیرد .

در حوزه خدمت رسانی نیز بیمه معلم اقدامات جدیدی را انجام داده است ،،

از جمله خدمت رسانی در حوزه بیمه نامه بدنه در قالب طرح  VIP  خدمت به مشتریان :

به صورتی که می توانند با خرید بیمه نامه بدنه از بیمه معلم خدماتی چون حمل خودرو تصادفی ، تعویض زاپاس ، پنچرگیری ، تامین سوخت ، انتقال سرنشین و … را به صورت رایگان دریافت کنند.

شایان ذکر است، طرح های اجرایی در بیمه معلم با استقبال خوبی از جانب بیمه گذاران مواجه شده است.

http://tejaratava.ir/?p=65060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.