• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیگیری توسعه پتروشیمی “پتروآرمند” در سردترین روزهای سال

  • کد خبر : 73047
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
پیگیری توسعه پتروشیمی “پتروآرمند” در سردترین روزهای سال
جمعي از معاونين و مدیران شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس از روند تولید و توسعه واحدهای پتروشیمی لردگان بازدید کردند. در حالی که امروز کشور سردترین روز سال را تجربه می‌کند و سراسر استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به دلیل برف و یخبندان تعطیل بود، جمعي از مدیران ارشد گروه خلیج فارس، از روند اجرای پروژه پتروآرمند لردگان و وضعیت تولید در مجتمع پتروشیمی لردگان بازدید کردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، هدف از این سفر بازدید، نظارت، رفع موانع تولید و توسعه و بهبود شاخص ها در پتروشیمی لردگان و پتروآرمند بود؛ شرکت هایی که جایگاه مهمی در زیرمجموعه های شرکت پترول دارند.
مهندس نشان زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع خلیج فارس، در جریان بازدید از پتروشیمی لردگان گفت: با توجه به توان تولید این شرکت، انتظار می رود که افزایش تولیدی متناسب با ظرفیت تولید محقق شود.وی افزود: علیرغم اقدامات مؤثر در زمینه تولید محصول در مجتمع پتروشیمی لردگان، انتظار می رود با رفع موانع موجود افزایش تولید رقم بخورد.
قانعی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) نیز در این بازدید گفت: برای پترول این یک افتخار است که اکثر شرکت های زیر مجموعه آن در مناطق کم برخوردار واقع شده اند و به رشد منطقه کمک می کنند. وی افرود: یکی از طرح های توسعه ای پتروشیمی لردگان، پروژه پترو آرمند است و با برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود که در ۲۲ بهمن سال آینده به بهره برداری برسد. وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت پتروشیمی لردگان در سال پیش رو جزء برترین شرکت های اوره ساز کشور باشد.
مدیرعامل پترول با اشاره به اینکه نگاه ویژه به اقتصاد تولید یکی از اولویت های کاری این مجموعه است، اذعان کرد: توجه بازار سرمایه به سوی این بخش متمرکز شده است و ما نیز بر این مهم تأکید داریم.

http://tejaratava.ir/?p=73047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.