• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
فراهانی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در حاشیه برپایی نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد:

پیش بینی۱۱۴ هکتار زمین جهت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن محصولات پایین دست در حوزه صنعت فولاد در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

  • کد خبر : 67184
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
پیش بینی۱۱۴ هکتار زمین جهت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن محصولات پایین دست در حوزه صنعت فولاد در منطقه ویژه اقتصادی لامرد
حامد فراهانی مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد که در حاشیه برگزاری نمایشگاه سمپوزیوم فولاد در کیش سخن می گفت، از مهمترین مزیت ها و جاذبه های منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت و افزود: این کانون اقتصادی و صنعتی با بهره گیری از توانمندی ها و فرصت ها و پتانسیل های فراوان نوید تبدیل به مرکزیت صنعتی و اقتصادی در آینده نزدیک است.


وی نقطه اتصال کریدورهای ترانزیتی ایران در جنوب، دسترسی آسان به بنادر و حمل و نقل دریایی، نزدیکی به فرودگاه های بین المللی لامرد، عسلویه، لارستان و بندرلنگه را گوشه ای از جاذبه های سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی لامرد نام برد.
فراهانی در ادامه با اشاره به اطلس اقتصادی و طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت: ۱۱۴ هکتار زمین جهت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن محصولات پایین دست در حوزه صنعت فولاد در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش بینی شده است.
فراهانی در ادامه افزود: صنایع پایین دستی آهن و فولاد را می توان به صورت تغییر شکل محصولات ریخته گری این صنایع دانست. وی ایجاد صنایع کوچک مقیاس آهن و فولاد را در کنار توسعه واحدهای بالادستی این فلز در کشور را دارای مزیت نسبی دانست.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با دعوت از سرمایه گذاران جهت استفاده از این فرصت مطلوب، تنوع فرصت های صنعتی و بستر مدیریتی توانمند همراه با برنامه های راهبردی مدون و مداوم در این کانون اقتصادی و صنعتی و مجموع امتیازات و شرایط ویژه برای سهولت در صادرات تولیدات و واردات مواد اولیه لازم را از دیگر مزیت های این کانون اقتصادی برشمرد.

http://tejaratava.ir/?p=67184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.