• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6

پیروزی استقلال و لذت همراهی با بیمه گذار

  • کد خبر : 54719
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
پیروزی استقلال و لذت همراهی با بیمه گذار
تیم استقلال تهران که هم اکنون تحت پوشش بیمه تعاون است، در رقابت های لیگ برتر کشورمان به مقام برتری دست پیدا کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در نهمین شب از خرداد ماه ۱۴۰۱، تیم استقلال تهران در رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس، موفق به پیروزی بدون شکست شد.
در جریان این دوره رقابت های لیگ برتر، بیمه تعاون، این تیم برگزیده لیگ برتر را تحت پوشش بیمه ای خود قرار داد و امروز خرسند است که در شادمانی مردمی، می تواند شریک باشد.
رایج است که شرکت های بیمه، پس از پرداخت خسارت به سازمان های بزرگ، به انتشار خبر اقدام می کنند و از مصیبت روی داده یاد می کنند؛ مفتخریم که در بیمه تعاون، همواره یاریگر و همراه سازمان های تحت پوشش بوده و در آن سو، مفتخریم که امروز در شادمان سازی اندیشه، افکار و قلب های علاقه مند به این تیم ورزشی شریک هستیم.
بیمه تعاون همواره تلاش می کند تا ضمن انجام رسالت خود، با همکاری نهادهای گوناگون ورزشی به پیشبرد فرهنگسازی بیمه ای اقدام کرده و به نظام ورزشی کشور خدمت کند.
در این راستا شرکت بیمه تعاون، تاکنون حمایت های گوناگونی در دو رشته کاراته و فوتبال کرده است و بر این اساس، کاراته کاهای لیگ برتر و نیز تیم های داماش و استقلال در رشته فوتبال تحت پوشش این شرکت قرار گرفته اند.

http://tejaratava.ir/?p=54719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.