• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام نوروزی مدیر عامل بیمه البرز

  • کد خبر : 80796
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
پیام نوروزی مدیر عامل بیمه البرز

موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز در آستانه فرارسیدن سال ۱۴۰۲، عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند رحمان و رحیم

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که آمدن بهار و سالی دیگر را روزیمان ساخت.

بهار در راه است و نوروز، روزگاری نو را نوید می دهد. مقارن شدن آغاز  بهار طبیعت، سال نو و بهار قرآن را به فعالان صنعت بیمه بویژه خانواده بزرگ بیمه البرز تبریک و شاد باش عرض می کنم. شرکت بیمه البرز سالی دیگر را با موفقیت پشت سر گذاشت و موفق شد با رعایت اصول و اخلاق حرفه ای ضمن ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به هموطنان گرامی، نقش خود را به عنوان یکی از پر سابقه ترین و خوشنام ترین شرکت های بیمه در حمایت از اقتصاد ملی و تولید کنندگان ایفا کند .

رجای واثق دارد بیمه البرز با رعایت اصول اخلاق حرفه ای به عنوان شرکت پیشرو در صنعت بیمه با هوشمندسازی خدمات می تواند با تکیه بر ظرفیت بالقوه نیروی انسانی کارآمد و شبکه فروش توانمند و با استفاده از ابزارهای نوین مالی نقش موثری را در اقتصاد کشور ایفا نماید که این امر متضمن؛ به روزرسانی ساختار فناوری اطلاعات شرکت در راستای هوشمندسازی خدمات بیمه ای، حفظ چارچوب فنی شرکت همراه با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و احترام به رقبا، تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع خسارت، حضور تاثیرگذار در بازار بیمه های زندگی، توسعه فروش بیمه های خرد، توجه به نیروی انسانی به عنوان اولین مشتریان شرکت، توانمندسازی شبکه فروش با هدف رشد و توسعه محصولات کمتر توسعه یافته، توجه و تمرکز بر نیازهای آموزشی و پژوهشی با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی فنی و تخصصی ویژه کارکنان و شبکه فروش است.

شرکت بیمه البرز با تکیه بر دانش فنی و تجربه مدیران فرهیخته، همکاران توانمند و فنی و خلاقیت شبکه فروش خود طی سالهای اخیر افتخارات زیادی را کسب نموده است که امیدواریم سال ۱۴۰۲ بیش از پیش نویدبخش بهترین تحولات برای ذینفعان بیمه البرز باشد.

اینجانب ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، قدردان زحمات اعضای هیأت مدیره، سهامداران، همکاران و شبکه فروش هستم، با توکل به خداوند متعال توفیقات بزرگ و ماندگاری را در سال جدید رقم خواهیم زد.

توانگر و ماندگار باشید

موسی رضایی میرقائد

مدیرعامل بیمه البرز

http://tejaratava.ir/?p=80796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.