• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سرمد؛ عزم جدی سرمد برای نقش آفرینی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 49762
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سرمد؛ عزم جدی سرمد برای نقش آفرینی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱
مدیرعامل بیمه سرمد در پیام نوروزی خود بر عزم جدی بیمه سرمد برای نقش‌آفرینی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، متن پیام نوروزی یعقوب رشنوادی به این شرح است.

سال ۱۴۰۰، سالی پر از فراز و نشیب برای بیمه سرمد بود. سال سختی که اگرچه آغاز خوبی نداشت، اما با دمیده شدن روحی تازه و همدلی همه ارکان شرکت؛ باتغییرات و نتایج امیدوارکننده ای به پایان رسید و می‌توانست با همراهی بیشتر پایانی بهتری نیز داشته باشد.

صحبت از فراز و نشیب‌ها و شکست‌ها در آستانه سال نو شاید خاطر ما را مکدر کند، اما اگر همه ما از مدیران ارشد گرفته تا کارشناسان، به این سختی‌ها وشکست‌ها به دید تجربه نگاه کنیم، می‌توانیم آن را به تعبیری به شکست‌های طلایی بدل کنیم و برای ادامه راه از آن بهره بگیریم. به ویژه در سال جدید که با تدبیر رهبرمعظم انقلاب، سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، باید بتوانیم به بهره‌گیری از تجربیاتمان و حرکت به سمت بیمه‌داری نوین، گامی بلند درراستای تحقق این مهم برداریم. سرمد که در گذشته نیز، حامی شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و در ارائه پوشش‌های بیمه‌ای به محصولات دانش‌بنیان ایرانی پیشگام بودهاست، در سال جدید نیز عزم جدی برای حضور قدرتمند در این حوزه خواهد داشت، تا نقشی در تحقق هدف مدنظر رهبر انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی داشتهباشد.

سرمد باید برای موفقیت در سال ۱۴۰۱ با همان شیوه‌ای پیش برود که در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اتخاذ کرد. ما به همت نیروهای جوان، پرتلاش و پرانگیزه شرکت،دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی داشتیم. تصویب افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در مجمع فوق‌العاده اسفند، گام بلند سرمد برای حفظ سطح توانگری مالی و افزایشظرفیت ریسک شرکت بود که با موفقیت انجام شد.

سرمد در این سال توانست با حضور قدرتمند در طرح پتروصاد، برای خود نقش مهمی در سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران تعریف کند و با حضور در دونمایشگاه مهم کیش اینوکس و حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، هدف‌گذاری دقیقی برای حضور در بازار نفت و انرژی و صنعت پتروشیمی کشور کند.

به علاوه دستاوردهای شرکت در سال ۱۴۰۰ و سال‌های گذشته که با تلاش مدیران و کارکنان به دست آمده است، موجب شد تا بیمه سرمد در رتبه‌بندی برترینشرکت‌های کشور در سازمان مدیریت صنعتی، در میان ۱۱ شرکت برتر بیمه کشور جای بگیرد و جوان‌ترین شرکت در لیست برترین‌های بیمه باشد.

در بخش ارائه محصولات و خدمات نوین نیز، سرمد دستاورهای بزرگی داشت. رونمایی از سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث که قابلیت ارسال همزمان کد یکتایبیمه مرکزی را ممکن کرده است، سامانه آنلاین درخواست بیمه زندگی و بازدید آنلاین خودرو از سامانه‌های جدید شرکت بود که برای رضایت هرچه بیشتر بیمه‌گذارانو مشتریان ارزشمند سرمد ارائه شده بود.

در حوزه محصولات بیمه‌ای نیز، بیمه دندانپزشکی انفرادی طرحی بود که برای اولین بار در کشور ارائه شد و نام سرمد در این حوزه نیز در میان اولین‌ها دیده شد.

ما با همین رویکرد در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، باید به سمت ارائه محصولات و خدمات نوین و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت بیمهبرویم تا در میان شرکت‌های بیمه کشور سرآمد باشیم.

در کنار همه این دستاوردها، یکی از بزرگترین نقاط قوت ما در سال ۱۴۰۰ حفظ مشتریان بزرگ شرکت بود که با همت تمام ارکان شرکت و همکاران گرامی محقق وباعث شد تا مجموعه‌های بزرگی مانند کمیته امداد، شرکت توسعه نیشکر، صندوق بازنشستگی صداوسیما، جهاد دانشگاهی دوباره به سرمد اعتماد کردند و سازمانبزرگی مانند تامین اجتماعی نیز به جمع مشتریان اضافه شد.

همه این‌ها دستاوردهای بزرگ سرمد در سال ۱۴۰۰ بود که کمتر دیده و به آن پرداخته شد. اطمینان می‌دهم با نگاه جدید مدیران ارشد و با تکیه بر توان و انگیزههمکاران گرامی که در صنعت بیمه کم‌نظیر هستید، سرمد سال موفقی را در پیش دارد و می‌تواند با تکرار موفقیت‌ها، برطرف کردن نقص‌ها و ارائه محصولاتدانش‌بنیان در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، نقش مهمی در صنعت بیمه کشور ایفا کند و تکیه‌گاه مطمئنی برای همه بیمه‌گذاران و مشتریان باشد.

به امید روزهای خوب

یعقوب رشنوادی

مدیرعامل

http://tejaratava.ir/?p=49762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.