• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر

  • کد خبر : 86653
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر
پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر

سلام بر گام های استوار، سلام بر اراده های آهنین، سلام بر دستان پرتوان، سلام بر انسان های شریف، سلام بر مردان مردی که جان دادند ولی دین، وطن و ناموس به دشمن ندادند. سوم خرداد برای همیشۀ تاریخ به عنوان یک روز بزرگ و پر افتخار در تقویم مناسبت های ایران عزیزِ اسلامی درج شده است. روزی که هرگاه از آن یاد می کنیم واژگانِ پرمغز و پرمحتوایی همچون، شجاعت، صلابت، ایمان، عشق، شهادت و… در اذهان رژه می روند و موجب وجدِ غرور ملی هر ایرانی می شوند.
◀️ مناسبت هایی همچون سوم خرداد را باید هر ساله یادآوری و گرامی داشت زیرا حداقلِ فایده آن، یادآوری این اصل مهمِ « ما می توانیم» است و امروز هرچند به ظاهر جنگ نظامی در میان نیست اما فرزندان همان مردان دلیر و شجاع، در سنگر اقتصادی و تولید با همه مشکلات ناشی از تحریم های خارجی و حسادت ها و بداخلاقی های داخلی، نه تنها به روند تولید خود در شرکت فولاد آلیاژی ایران ادامه می دهند بلکه هر روز رکورد جدیدی را در میزان تولید روزانه و ماهانه و سایر بخش های تخصصی ثبت می کنند و ثبت رکوردهای جدید در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، یعنی ما فرزندان همان نسلی هستیم که ناممکنِ فتح خرمشهر را ممکن کردند و این نشان از همدلی و احساس تعلق بالا در پرسنل خدوم شرکت دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان یه خصوص شهیدان فتح خرمشهر، سالگرد آزاد سازی خرمشهر عزیز را خدمت همه ایرانیان بزرگوار تبریک می گویم و به نمایندگی از تمام کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران اعلام می دارم ما نیز با گام هایی استوار و ارده هایی آهنین در عرصه تولید، بازارهای بزرگ فولاد در جهان را فتح می کنیم و یقین داریم دست خداوند همیشه با جماعت است و همدلی و همراهی می تواند تحقق بخش این هدف گذاری بزرگ باشد.

✍🏻محمد کمال زاده
مدیرعامل

http://tejaratava.ir/?p=86653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.