• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز کار و کارگر

  • کد خبر : 83551
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۵
پیام مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز کار و کارگر
پیام مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز کار و کارگر

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز ااطلاع رسانی، مجتبی حمیدیان؛مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی جامعه را بر عهده کارگر دانست و از کارگران این مجموعه که در راستای افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی شهرستان و کشور تلاش می کنند،تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
ارزش کارگر ارزش حیات جامعه است، ارزش زندگی مردم است. ( مقام معظم رهبری مدظله العالی)
جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به عهد خود در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بودهاند و امروز نیز برای پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند تا با همان اراده محکم و عظیم راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در توسعه و گردش چرخ اقتصاد کشور ایفا نمایند.
کارگران بال های توسعه،حرکت، رشد و تعالی جامعه و به حقیقت ستون اصلی خیمه تولید کشور هستند.
توسعه و شکوفایی در هیچ جای جهان شکل نمی گیرد، مگر با تکیه بر تلاش، خلاقیت، مجاهدت و نوآوری توسط نیروهای پر توان کارگر که رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی جامعه بر عهده آنان است. اما شما کارگران فهیم و زحمت کش شرکت سنگ آهن مرکزی که با بازوانی ستبر و اندیشه ای روشن و آگاه به مسائل روز جهان، دوشادوش دولت مردان، نوید آینده ای روشن برای این خطه و ایران اسلامی را سر می دهید تا دگر باره و در عصر جدید، جهانیان شاهد سربلندی کشور عزیزمان ایران باشند،دستانتان را به گرمی می فشاریم و تمامی زحماتتان را ارج می نهیم.
اینجانب فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش شهرستان بافق،به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش مجموعه سنگ آهن مرکزی تبریک عرض نموده و امیدوارم با همت ستودنی شما تلاش‌گران شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی شهرستان و کشور باشیم.مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی

http://tejaratava.ir/?p=83551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.