• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد تاسیس بیمه مرکزی

  • کد خبر : 56092
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد تاسیس بیمه مرکزی

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، پنجاه و یکمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به مهندس بهزاد پور تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در این پیام آمده است: عرض تبریک صمیمانه خود، اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ بیمه‌آسیا را به جنابعالی، اعضای محترم هیات عامل و همکاران عزیز در بیمه مرکزی به مناسبت پنجاه و یکمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پذیرا باشید.

در این پیام آمده است: تداوم موفقیت های صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور، مرهون راهبردهای سنجیده و نظارت دقیق این نهاد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور تاثیر گذار روسای کل آن در بیش از نیم قرن قدمت و ارائه خدمات شایسته، به ویژه با سکانداری مهندس بهزاد پور، رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل آن است.

همچنین مدیرعامل بیمه آسیا اظهار امیدواری کرد : در این دوران سخت اقتصادی، همگام با دولت انقلابی و در معیت مشفقانه حضرتعالی، فصلی تازه را در تحول صنعت بیمه کشور رقم بزنیم و شاهد یکدلی و همراهی فنی و حرفه ای هرچه بیشتر شرکت های بیمه در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=56092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.