• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم به مناسبت روز بیمه

  • کد خبر : 39920
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
پیام مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم به مناسبت روز بیمه

محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم، به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آذر روز بیمه،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم ، متن پیام به این شرح است:

همگرائی رمز توسعه صنعت بیمه

ما بیمه‌گران ایرانی هر ساله روز ۱۳ آذر ماه را یادآور می‌شویم تا فراز و فرودهای ۹۰ سال بیمه‌گری در ایران را مرور کنیم. سال‌ها و روزهائی که به مدد بزرگان و پیشکسوتان گذشت، تا بدین جایگاه دست یابیم؛ جایگاهی که اگر چه قابل تقدیر است اما برای توسعه صنعت بیمه کافی نبوده و باید در راستای مسیر حرفه‌ای و تخصص‌گرائی تقویت شود.

دستیابی به اهداف مدون برنامه ششم توسعه کشور نیازمند هماهنگی و همگرائی بسیاری از نهادهای ذیربط با صنعت بیمه است تا به اهداف تعیین شده جامه عمل پوشانده شود. توجه به توسعه بیمه‌های عمر و چرخش بیمه‌گران از بیمه‌گری سنتی به سوی تحول دیجیتال از ضرورت‌های توسعه صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ است. بیمه معلم نیز در یکسال گذشته با در نظرگرفتن سیاست‌های نهاد نظارتی با هماهنگی و وفاق سهامداران و با پیاده‌سازی شاخص‌هائی چون توازن ترکیب پرتفوی با تمرکز بر فروش بیمه‌های کم‌ریسک توانست هم رتبه یک توانگری را کسب نماید و هم افزایش سرمایه خود را عملی نمود.

ضمن پاسداشت همکاری‌های حرفه‌ای سهامداران معظم و تلاش بی‌دریغ کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش، روز بیمه را به کلیه بیمه‌گران تبریک گفته و بر این باوریم که با تخصص‌گرائی صنعت بیمه کشور در مسیر رشد و توسعه تداوم خواهد یافت.

محمدابراهیم تحسیری

مدیرعامل بیمه معلم

http://tejaratava.ir/?p=39920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.