• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مهرایران به مناسبت روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه

  • کد خبر : 16259
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مهرایران به مناسبت روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مهرایران طی پیامی فرارسیدن ۱۴ اسفند ماه «روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه» را به هموطنان و به ویژه فعالان این سنت پسندیده تبریک گفتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، در متن این پیام آمده است:
خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را عطا فرمود؛ جایی که رسالت آن همانا رضایت و خشنودی خلق است و چه زیبا این ماموریت در تک تک کلمات نام این بانک متبلور شده است؛ قرض حسنه، مهر و ایران.
با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک مهرایران طی سال های فعالیت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعی موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در عرصه خدمت رسانی بهتر به مشتریان و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در کشور شده است.
امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کارکنان جایگاه خود در نظام بانکی کشور را به دست آورده و عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی در حوزه های مختلف بانکی و خدمت به ملت شریف ایران ارائه داده است.
مفتخریم بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و مشتریان گرامی، در سیزده سال فعالیت اثربخش خود در حوزه قرض الحسنه، گام های ارزشمندی را برای رفع محرومیت ها و محدودیت های مالی، توسعه عدالت اجتماعی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و اشتغالزایی، تامین خرد مالی برای درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد برداشته است.
بی شک تمامی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران سهم و نقش بسزایی در دستیابی به موفقیت ها و جایگاه رفیع این بانک به ویژه در سال های اخیر داشته اند.
باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرایران و با هدف ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه به منظور تقویت حس نوع دوستی در میان آحاد جامعه، روز ۱۴ اسفند را که مصادف با روز احسان و نیکوکاری نیز هست، به نام روز «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاری کرد.
اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبریک این روز گرامی، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداری قرض الحسنه و به ویژه همکاران عزیز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاری رساندن به تحقق و اجرای اهداف و مسئولیت های اجتماعی تشکر و قدردانی ‌می نمایم.

http://tejaratava.ir/?p=16259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.